شلاق زدن گروهیِ دانش آموزان در مدرسه! +فیلم

یک معلم چینی در عملی وحشیانه اقدام به شلاق زدن دانش آموزان کلاسش کرد.

شلاق زدن گروهی دانش آموزان در مدرسه ! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است عمل وحشیانه یک معلم را در یکی از مدارس چین به تصویر می کشد. در این ویدئو این معلم در حال شلاق زدن دانش آموزان دیده می شود. در حالی که دانش آموزان در دو صف در بیرون از کلاس ایستاده اند به ترتیب در مقابل معلم زن قرار می گیرند و تنبیه می شوند.

ظاهرا دانش آموزان به دلیل کامل نکردن تکالیف درس انگلیسی مورد تنبیه قرار گرفتند. صدای ضربات که با دسته جارو انجام می شد به حدی بود که در طرف دیگر مدرسه شنیده می شد.

بیشتر بخوانید : لحظه آویزان ماندن یک بچه از طبقه بیستم یک ساختمان +فیلم 

بنا به گزارش رسانه های چین، این حادثه در تاریخ 14 جولای و در یکی از مدارس راهنمایی شهر " میانژو" چین اتفاق افتاد. این ویدئو بلافاصله در شبکه های اجتماعی در چین منتشر شد و مسئولان مدرسه را مجبور به واکنش کرد. " جیانگ گوآنژو"، مدیر این مدرسه راهنمایی در این خصوص گفت : " ما در حال بررسی این موضوع هستیم و تحقیقاتی از دانش آموزان، والدین آنها و معلم مربوطه انجام داده ایم."

جیانگ افزود در صورتی که مشخص شود این معلم مقررات مدرسه را زیر پا نهاده است مطمئنا مورد مجازات قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

شلاق زدن دسته جمعی دانش آموزان خبرساز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۸ تير ۱۳۹۷
به نظرنمیادکه در مدارس ایران درمقطع دبیرستان تنبیه بدنی کنند!شاید حالا اینطوری شده باشه ولی دوسه دهه قبل یعنی در مدارس شصت و دهه۷۰ که انواع تنبیه بدنی کاملا رواج داشت فقط مقاطع ابتدایی وراهنمایی تو مدرسه ها تنبیه میکردند یادمه معلمها وناظمهای دوران مدرسه ما بسیار جدی،سختگیروباظاهر و رفتاری بسیارمنظم و دقیق بودندکه برای نمره زیر۱۰یارعایت نکردن قوانین مدرسه به نسبت خطای دانش آموز،انواع تنبیهات بدنی را درنظر میگرفتند
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۲۲:۳۱ ۲۷ تير ۱۳۹۷
این خبر که واقعا جای تاسف داره
اما در ایران هم با وجود ممنوعیت تنبیه بدنی در مدارس در برخی مدارس هنوز تنبیه بدنی انجام میشه در تمامی مقاطع تحصیلی(خصوصا دبیرستان ها)
United States of America
ناشناس
۰۸:۲۶ ۲۷ تير ۱۳۹۷
ماروهم یه زمانی با خط کش چوبی تنبیه میکردند وبه کف دستامون میزدند حتی بعضی مواقع مثل مدرسه پسرونه ها جهت تنبیه سخت تر،به کف پاها میزدندو فلک میکردند
United States of America
ناشناس
۰۸:۱۵ ۲۷ تير ۱۳۹۷
ماروهم یه زمانی با خط کش چوبی تنبیه وبه کف دستمون میزدند وحتی یه وقتهایی هم مثل مدرسه پسرونه ها جهت تنبیه سخت تربه کف پاهامون میزدند و فلک می کردند
United States of America
ناشناس
۰۷:۱۳ ۲۷ تير ۱۳۹۷
برای دانش آموزانی که به قول معروف به هیچ صراتی مستقیم نیستند، تنبیه کردن اجتناب ناپذیر وحتی بعضی وقتهامثل یک داروی تلخ اما موثر لازم هست منتها نبایددر جمع انجام شودتا غرور وشخصیت دانش آموز خاطی شکسته شود،دوم اینکه ازروی خشم و عقده گشایی نباشه و به صورت کنترل شده باشه تا موجب آسیب جسمی و صدمه زدن نشود، جور استاد به از مهر پدر.
-
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۷ تير ۱۳۹۷
ما رو که با شلنگ و کابل برق میزدن عزیز دل. اون زمان چرا کسی حقوق بشر بلد نبود!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۶ تير ۱۳۹۷
ما را هم با خطکش های چوبیو فلزی میردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۶ تير ۱۳۹۷
چوب معلم گله ......
United States of America
ک
۲۳:۲۶ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
قبلامن باتنبیه یاتنبیه بدنی کاملامخالف بودم اماهرچی که جلوترآمدیم فهمیدم که اشتباه میکردم وچوب معلم اگرازروی دلسوزی وتعهدباشه گل هست،مخصوصانسلی که تربیت وادب رافراموش کرده اند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۶ تير ۱۳۹۷
واقعا جای بسی تاسف داره
Netherlands
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۶ تير ۱۳۹۷
قدیمیه
آخرین اخبار