اجرای طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی

طرح اجرای مهارت آموزی در محیط کار واقعی با هدف آموزش مهارت و فنون کار می‌تواند زمینه اشتغال بی‌کاران و متقاضیان کار را فراهم آورد.

اجرای طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلیلیان کارشناس اتاق اصناف بیان داشت: اتاق اصناف کرمانشاه با مشارکت در این طرح از تعداد سهمیه ۱۲۰۰ نفری استان کرمانشاه، جذب و آموزش ۷۰۰ نفر را از طریق اتحادیه‌های صنفی به عهده گرفت و از ابتدای سال تا خرداد ماه سال جاری ۳۸۰ نفر را ثبت‌نام نمود و تاکنون به ۴۵۰ نفر رسانده است.

جلیلیان در خصوص انجام تعهد اتاق اصناف کرمانشاه در اجرای این طرح گفت:با همت اتاق اصناف، تعداد ۲۵۰ نفر باقیمانده را در جلسات توجیهی فشرده با اعضا اتحادیه‌های صنفی تا پایان ماه جاری و اوایل مرداد ماه جذب، و آموزش آنان را نیز آغاز خواهیم نمود تا به تعهد خود عمل کرده باشیم.

شهروز جلیلیان با بیان این موضوع که مدت آموزش یکساله می‌باشد، اظهار داشت:در این طرح اصنافی که دارای پروانه کسب هستند با مجوز سازمان فنی و حرفه‌ای بعنوان مرکز آموزش، از افراد متقاضی ثبت‌نام بعمل آورده و یک تا سه نفر را در واحد صنفی خود آموزش می‌دهند که در پایان، بعد از موفقیت در آزمون سازمان فنی و حرفه‌ای گواهینامه بین‌المللی دریافت می‌نمایند.

انتهای پیام/ز

اجرای طرح مهارت آموزی در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار