افزایش هزینه‌های درمانی شهروندان سعودی از آثار منفی طرح چشم‌انداز اقتصادی ۲۰۳۰

اجرای طرح‌هایی در راستای طرح به اصطلاح چشم‌انداز اقتصادی ۲۰۳۰ عربستان، باعث افزایش هزینه‌های درمانی شهروندان سعودی شده است.

افزایش هزینه‌های درمانی شهروندان سعودی از آثار منفی طرح چشم‌انداز اقتصادی ۲۰۳۰به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی مرآه الجزیره، اجرای طرح‌هایی در راستای طرح به اصطلاح چشم‌انداز اقتصادی 2030 عربستان، باعث افزایش هزینه های درمانی شهروندان سعودی شده است.

به نظر می رسد سخاوت مقامات سعودی در زمینه های توریستی و تفریحی، به زیان بخش های اصلی مانند بخش های بهداشتی، آموزشی و تجاری است که به سلامت و معیشت شهروندان مربوط می شود.

واقعیت اوضاع وخیم نهادهای آموزشی و بهداشتی و رکود اقتصاد محلی که موجب فروپاشی های پی در پی مراکز تجاری خصوصی می شود، گواهی بر این موضوع است.

لغو حمایت از شهروندان سعودی و غرق کردن آنها در مالیات، آخرین کاری است که مقامات در چارچوب اجرای چشم انداز اقتصادی 2030، در پیش گرفته اند. به گونه ای که بهای بیمه سلامت در سه ماهه نخست سال 2018، به حدود 21 هزار ریال (عربستان) رسیده است. به این ترتیب، هزینه ای که دارندگان این بیمه پرداخت می کنند در مقایسه با همین برهه در سال گذشته که 5.33 میلیارد دلار بود، امسال به 5.62 میلیارد دلار رسید.

انتهای پیام/

آثار منفی طرح چشم‌انداز اقتصادی ۲۰۳۰ عربستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار