کوثری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حل مشکلات کشور وظیفه قوای سه‌گانه است

جانشین فرمانده قرار گاه ثارالله سپاه گفت: در ابتدا دولت باید پاسخگوی مشکلات باشد، سپس دستگاه قضاء و در مرحله نهایی مجلس وارد میدان شود.

تمام مشکلات به مجموعه دولت بر می گرددسردار سرتیپ پاسدار اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری مبنی برمحور قرار گرفتن تیم اقتصادی و هماهنگی دستگاه ها اظهار کرد: تمام مشکلات امروز به مجموعه دولت بر می گردد، زیرا همه مسئولیت ها بر عهده قوه مجریه است و افرادی همچون رئیس جمهور و وزرا باید به مسائل اقتصادی رسیدگی و توجه کنند.

کوثری جانشین قرارگاه سپاه پاسداران با بیان اینکه رئیس جمهور و وزرا باید پاسخگوی مشکلات فراوان باشند، گفت: این موضوع روشن است که بعد از دولت قوه قضائیه باید مدیرانِ بانیِ این وضعیت را مجازات کند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی  آمادگی خود برای انجام وظایف در بحث دستگیری متخلفان را اعلام کرده، همچنین تخلفات پنهان را وزارت اطلاعات پیگیری می کند، اما در ابتدا دولت باید پاسخگو و رافع مشکلات باشد، سپس دستگاه قضاء و در مرحله نهایی اگر قانونی نیاز باشد باید در قالب یک لایحه به مجلس ارائه شود تا مشکلات در کوتاه ترین زمان رفع شود.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله سپاه گفت: دشمنان در هر صورت توطئه می کنند و خباثتشان مربوط به امروز نیست. دشمنان قسم خورده ما همچون آمریکا، اسرائیل، عربستان و انگلیس قریب به چهل سال است که علیه مردم ایران توطئه می کنند و تحریم ها را بعد از اتفاقات طبس که سبب خروج خفت بار آمریکایی ها از ایران شد رقم زدند.

کوثری در پایان خاطر نشان کرد: پیشرفت های کشور در زمینه هایی مانند نظامی، علمی، سیاسی، صنعتی و حتی اقتصادی در شرایط تحریم صورت گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۷ تير ۱۳۹۷
مردم از نظر میعشتی بیکاری در فشار هستند و مسئولین هیچ اقدامی از خودشون نشان نمیدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۷ تير ۱۳۹۷
امیدوارم مشکلان معیشتی اقتصادی مردم بر طرف شه
آخرین اخبار