نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس:

نزدیکی به تهران بهترین فرصت برای جذب گردشگران و ایجاد توسعه پایدار در منطقه است

غلامرضا کاتب با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری گرمسار گفت: نزدیکی به تهران بهترین فرصت برای جذب گردشگران و ایجاد توسعه پایدار در منطقه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مشکلات پروژه‌های گردشگری این شهرستان گفت: رونق و توسعه گردشگری نقش مؤثری در ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی این شهرستان ایفا می‌کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های این منطقه خاطرنشان کرد: نزدیکی به تهران بهترین فرصت برای جذب گردشگران و ایجاد توسعه پایدار در منطقه است.

نماینده مردم گرمسار و آرادان با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان به آژانس‌های گردشگری پایتخت و استان‌های اطراف در دستور کار قرار گیرد تأکید کرد: جذب گردشگر به این شهرستان می‌تواند در پویایی اقتصاد و ایجاد اشتغال جوانان مؤثر واقع شود.

کاتب به لزوم بهره‌گیری از ظرفیت ریلی در راه‌اندازی قطار گردشگری در این منطقه تأکید کرد و گفت: حمایت از فعالان و سرمایه‌گذاران بخش گردشگری در این عرصه ضروری است و باید موانع موجود در مسیر سرمایه‌گذاری با همکاری و مشارکت مدیران اجرایی در سطح شهرستان و استان برطرف شود.

انتهای پیام / گ 

برطرف کردن مشکلات پروژه‌های گردشگری استان سمنان در دستور کار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار