خوش خلق خبر داد

یک پنجم تاسیسات برق کشور در استان تهران قرار دارد/ مصرف یک سوم انرژی برق تولیدی توسط سیستم‌های سرمایشی

یک پنجم تاسیسات برق کشور در استان تهران قرار داردمدیر عامل برق منطقه‌ای استان تهران گفت: یک پنجم تاسیسات برق منطقه‌ای در کشور در استان تهران قرار دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا خوش خلق مدیر عامل برق منطقه‌ای استان تهران در نشست شورای اداری استان تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به افزایش مصرف برق در روزهای اخیر اظهار کرد: به دلیل کاهش بارندگی‌ها در سال جاری، نیروگاه‌های برق آبی که حدود ۹ هزار و ۵۰۰ مگابایت برق را تامین می‌کردند، نتوانستند بیش از حد معمول انرژی تولید کنند.

وی با بیان اینکه حدود یک سوم انرژی برق کشور توسط سیستم‌های سرمایشی مصرف می‌شود، گفت: در فصل گرما میزان مصرف حدود ۵۸ مگابایت بیشتر می‌شود که این عدد نسبت به سال گذشته، ۶ هزار مگابایت افزایش داشته است.

مدیر عامل برق منطقه‌ای استان تهران ادامه داد: شرکت توزیع و انتقال برق استان تهران علاوه بر تامین برق شهر تهران، برق استان‌های قم و البرز را نیز پوشش می‌دهد که به دلیل تعطیلی زود هنگام ادارات مصرف برق از ۱۲ هزار مگابایت به ۱۰ هزار و ۶ مگابایت رسید که به احتمال زیاد این عدد تا مرداد ماه به ۱۰ هزار و ۶۰۰ مگابایت افزایش یابد.

خوش خلق گفت: با تعطیلی زود هنگام ادارات حدود ۲۰۰ مگابایت در مصرف برق صرفه جویی شد.

وی افزود: امسال به دلیل افزایش گرما مصرف برق حدود ۵۰ تا ۲۰۰ مگابایت افزایش یافت.

مدیر عامل برق منطقه‌ای استان تهران تصریح کرد: یک پنجم تاسیسات برق منطقه‌ای در کشور در استان تهران قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۶ تير ۱۳۹۷
بايد تو شهرا برجاي فلزي و مهار كابلي ٥٠٠ متري با فاصله دو كيلومتري بزنن و بين برجا كابل بكشن و يه صفحات آلومينيومي پهن به كابل آويزون كنن تا بادايي كه تو اون ارتفاع ميوزن و خيليم تند و خنك هستند رو به سطح زمين بزنن
آخرین اخبار