استقبال رئیس کمیته عالی انقلاب یمن از طرح کشورهای عربی برای توقف جنگ یمن

محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن، از طرح شخصیت‌های عرب برای توقف جنگ یمن استقبال کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه إب نیوز، محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن از طرح شخصیت های سیاسی، پارلمانی، و فرهنگی عرب که در بیانیه ای خواستار توقف جنگ یمن و آرام شدن اوضاع و امضای آتش بس به مدت سه ماه شدند، استقبال کرد.

محمد علی الحوثی در حساب توییتر خود نوشت: «از بیانیه ای آگاه شدیم که از سوی شماری از شخصیت های عرب صادر شده و در آن ملت یمن و کشورهای متجاوز را به آرام کردن اوضاع در یمن با اعلام سه ماه آتش بس فرا خوانده؛ ( آتش بسی) که طی آن جنگ در کشور ما به منظور آمادگی برای بررسی راه حل های سیاسی از طریق میز مذاکرات متوقف می شود. ما این موضع مثبت را ارج می نهیم.»

محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن همچنین اعلام کرد: «ما به دنبال آشتی هستیم و بارها خواهان آتش بس در ماه های حرام و غیر آن شدیم؛ در حالی که کشورهای متجاوز با آن مخالفت کردند».

محمد علی الحوثی همچنین از تمامی شخصیت های عربی که این بیانیه را صادر کرده‌اند خواست تا به یمن سفر کرده و با واقعیت این کشور از نزدیک آشنا شوند. وی همچنین ابراز امیدواری کرد کشورهای متجاوز مانع ورود آنها به یمن نشوند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: یمن ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار