وزیر ورزش وجونان در شهرستان هامون:

اولین استخر شهرستان هامون تا پایان سال ٩٨ به بهره برداری می رسد

وزیر ورزش و جوانان به مردم شهرستان هامون نوید داد که به دلیل نبود استخر در این شهرستان، عملیات احداث آن را امسال آغاز می‌کنیم و تا پایان سال ٩٨ به بهره برداری می‌رسانیم.

 اولین استخر شهرستان هامون تا پایان سال ٩٨ به بهره برداری می رسدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در آخرین برنامه سفر استانی خود به سیستان و بلوچستان با حضور در شهرستان هامون ضمن بازدید از اماکن و فعالیت‌های ورزشی ورزشکاران رشته‌های مختلف، از صنایع دستی سیستان در حاشیه یکی از سالن‌های ورزشی دیدن کرد.

سلطانی فر همچنین با اشاره به کمبود امکانات ورزشی در برخی مناطق، رویکرد این وزارتخانه را توسعه امکانات ورزشی با تمرکز به ایجاد توازن دانست و تاکید کرد: با برنامه ریزی مناسب پروژه‌های ورزشی با اولویت نیاز مناطق را تکمیل یا احداث می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نبوداستخر در  شهرستان هامون؛ دستور آغاز عملیات احداث آن را صادر کرد.

 سلطانی فر پتانسیل و ظرفیت جوانان استان سیستان و بلوچستان را ستود و با بیان اینکه جوانان موتور محرکه توسعه کشور هستند، ابراز امیدواری کرد: با افزایش زیرساخت‌های ورزشی رونق بیشتری در ورزش این استان به وجود آید.

انتهای پیام/ع

صحبت های وزیر ورزش در شهرستان هامون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار