ترامپ: امیدوارم ایران با آمریکا تماس بگیرد

رئیس جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران در کاخ سفید درباره کنفرانس خبری با رئیس جمهور روسیه و همچنین ایران سخنانی را عنوان کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران در کاخ سفید گفت: امیدوارم ایران در یک مقطع با آمریکا تماس بگیرد، شاید ما بتوانیم به توافق جدیدی برسیم و شاید هم نتوانیم.

ترامپ همچنین بار دیگر توافق هسته‌ای ایران را بدترین توافق خواند و مدعی شد خروج آمریکا از برجام تأثیر مهمی روی ایران داشته است.

او در عین حال مدعی شد با پوتین درباره ضرورت کاهش سلاح‌های هسته‌ای، مقابله با بلندپروازی‌های هسته‌ای ایران و فعالیت‌های منطقه‌ای ایران هم رایزنی کرده است.

ترامپ که در کنفرانس مطبوعاتی با پوتین مداخله روسیه را در انتخابات آمریکا رد کرده بود، افزود: اقدامات روسیه هیچ تاثیری بر نتایج انتخابات نداشت، ولی با ارزیابی نهاد‌های اطلاعاتی آمریکا مبنی بر وقوع دخالت روسیه در انتخابات موافقم.

او افزود آنچه در هلسینکی قصد داشته بگوید این بوده که دلیلی وجود نداشته که روسیه در انتخابات آمریکا دخالت کند.

ترامپ در واکنش به انتقاد‌ها  بابت تضعیف ناتو نیز گفت کشور‌های این ائتلاف در حال حاضر سهم خودشان از بودجه دفاعی را پرداخت می‌کنند و او از دبیر کل  ناتو متشکر است.

انتهای پیام/

کنفرانس خبری ترامپ در کاخ سفید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۷ تير ۱۳۹۷
یعنی میخواد بگه این ترامپ نادان من بیشتر حالیمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۷ تير ۱۳۹۷
چقدر شیطان ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۲۷ تير ۱۳۹۷
ترامپ بیجا کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۷ تير ۱۳۹۷
ترامپ از نظر شخصیتی درست نیست
آخرین اخبار