برپایی جشن‌های دهه کرامت در اهواز

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز گفت: ۱۲ جشن منطقه‌ای در دهه کرامت با اولویت مناطق کم‌برخوردار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد سراج، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز بیان داشت: از یک ماه پیش از فرا رسیدن دهه کرامت، برنامه‌ریزی شروع و ستاد دهه کرامت با حضور مجموعه‌های فرهنگی تشکیل شد.

وی افزود: 12 جشن منطقه‌ای دهه کرامت با اولویت مناطق کم‌برخوردار برگزار خواهد شد و در تمامی این برنامه‌ها خادمان آستان قدس رضوی حضور دارند و پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) را نیز به همراه دارند؛ همچنین در این برنامه‌ها سخنرانی، شعرخوانی، اهدای هدیه، مسابقه و تئاتر نیز وجود دارد.

سراج  عنوان کرد: برنامه «شین، مثل شربت» به مناسبت دهه کرامت و به صورت مشارکتی با مسجد جواد الائمه(ع) است که در آن خانم‌ها شربت درست می‌کنند و با خود می‌آورند و در مسجد توزیع می‌شود؛ در حاشیه این مراسم جایزه‌ای به نفرات برگزیده تعلق و تقدیر و تشکر انجام می‌شود.

‌رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز گفت: برای هماهنگی با معاونان فرهنگی کلانشهرهای کشور با موضوع دهه کرامت در مشهد، جلسه ویژه با محوریت موضوع با رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد.

وی در پایان عنوان کرد: برگزاری جشن روز دختر در مسجد اشرفی اصفهانی به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) با حضور 400 دختر همراه با نذر چادر، برگزاری جشن دانش‌آموزی ویژه جشن ولادت امام رضا(ع) برای پسران را از جمله برنامه‌های محوری در دهه کرامت برشمرد.

انتهای پیام/م

اهواز میزبان جشن های دهه کرامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.