عامل انتشار اکاذیب علیه اشخاص در فضای مجازی دستگیرشد

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از دستگیری فردی که در فضای مجازی اقدام به پخش و انتشار اکاذیب علیه اشخاص می‌کرد، خبر داد.

عامل انتشار اکاذیب علیه اشخاص در فضای مجازی دستگیرشدسرهنگ  احمد آذرکیش فرمانده انتظامی شهرستان سراوان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی مراجعه شخصی مبنی بر پخش و انتشار فیلم و عکس علیه وی در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتا شهرستان سراوان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی انجام گرفته توسط کارشناسان اداره مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتا شهرستان، متهم مورد نظر شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از اینکه با شواهد و مستندات غیرقابل انکار کارآگاهان پلیس مواجه شد، به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.

سرهنگ " آذرکیش" در پایان با بیان اینکه انگیزه متهم از این کار خصومت شخصی از شاکی بوده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در پایان از شهروندان خواست: از ذخیره کردن فیلم و عکس‌های شخصی در تلفن همراه و رایانه خودداری کنند و در صورت مواجه با چنین موضوعاتی موضوع را در اسرع وقت به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/ع

شناسایی عامل انتشار اکاذیب علیه اشخاص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار