معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد مطرح کرد؛

برگزاری اردوی مختلط و کنسرت در دانشگاه آزاد ممنوع شد

حجت الاسلام والمسلمین برگزاری هرگونه اردوی مختلط و کنسرت را مبتنی بر ابلاغ بخشنامه هشت ماده‌ای فرهنگی ممنوع اعلام کرد.

ممنوعیت برگزاری اردوی مختلط و کنسرت در دانشگاه آزادبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در آیین ابلاغ احکام اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور مهدی هاشمیان معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در سازمان مرکزی برگزار شد، بیان کرد: در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولان با همه وجود تلاش می‌کنند تا از ارزش‌های الهی، انسانی و انقلابی مراقبت و آن‌ها را در بدنه دانشگاه نهادینه کنند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی، دستگاه بزرگی است که می‌تواند علاوه بر عرصه آموزش عالی، در الگوسازی برای فضای داخل و خارج کشور نیز نقش مهمی داشته و موثر باشد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امر به معروف و نهی از منکر، 2 فریضه بزرگ الهی است که همه در هر مسئولیتی که هستیم مکلفیم نسبت به آن‌ها توجه جدی داشته باشیم البته در دوره جدید مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی، بسیاری از کار‌ها و برنامه‌ها در راستای همین موضوع انجام می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری با اشاره به ابلاغ بخشنامه هشت ماده‌ای فرهنگی به تمامی واحد‌ها و مراکز آموزشی این دانشگاه، بیان کرد: طبق این بخشنامه، برگزاری هرگونه اردوی مختلط و کنسرت در دانشگاه ممنوع است همچنین آیین نامه عفاف و پوشش در راستای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر، پس از ساعت‌ها بررسی کارشناسی، تدوین و بومی سازی شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: با تلاش جهادگونه مسئولان و دست اندرکاران آموزش عالی، فضای ایمان به خدا، معنویت و اخلاق و مسئولیت شناسی بر دانشگاه حاکم خواهد شد و بی گمان در چنین فضایی تلاش‌های آموزشی و پژوهشی با رشد و ارتقای فزاینده‌ای رو به رو می‌شود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید مدیریتی به دانشگاه تراز انقلاب تبدیل و به عنوان الگویی شایسته برای فضای آموزش عالی کشور مطرح شود، گفت: همه تلاش‌ها بر این اساس است که دانشجو، با عشق و علاقه در فضای معنویت و اخلاق حسنه، فعالیت کند.

انتهای پیام/

ممنوعیت کنسرت های مختلط در دانشگاه های آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۷ تير ۱۳۹۷
خیلی هم عالی هست