مربی متجاوز هیچ‌گونه وابستگی به هیئت ورزش‌های رزمی فارس ندارد

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان فارس گفت: فرد متجاوز دستگیر شده هیچ‌گونه وابستگی به هیئت ورزش‌های رزمی نداشته و فعالیت وی در مکانی بدون مجوز بوده است.

مربی متجاوز هیچ‌گونه وابستگی به هیئت ورزش‌های رزمی فارس نداردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا اوجی رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان فارس با اشاره به خبر تجاوز مربی ورزشی در استان فارس اظهار داشت: فرد دستگیر شده مربی دفاع شخصی نبوده و هیچ‌گونه وابستگی به هیئت ورزش‌های رزمی استان فارس نداشته است.

وی افزود: باشگاه‌های ورزشی فعال در استان فارس باید از مربیان مورد تایید و دارای مدرک معتبر مربیگری استفاده کنند، زیرا استفاده از مربیان بد سابقه نه تنها برای باشگاه‌ها بلکه برای اعضای آن نیز تبعات منفی به دنبال خواهد داشت.

اوجی بیان کرد: خانواده‌ها در ایام تعطیلات تابستان باید کاملاً آگاهانه فرزندان خود را در باشگاه‌های مورد تأیید و دارای مجوز فعالیت از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان ثبت نام کنند و از ارتباط با باشگاه‌ها و مربیان غیرمجاز پرهیز کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان فارس تصریح کرد: خانواده‌ها پیش از هر گونه اقدام به ثبت نام فرزندان خود در کلاس‌های ورزشی درباره مربی و صلاحیت مربیگری وی تحقیق کنند و می‌توانند از هیئت‌های ورزشی درباره شخص مربی استعلام‌های لازم را بگیرند چراکه داشتن کارت مربیگری ملاک مربی بودن شخص نیست و به همین منظور باید تاییدیه‌های لازم از ادارات ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی برای فعالیت در امر ورزش الزامی است.

اوجی در ادامه با تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها گفت: برخی افراد سودجو با عناوینی همچون اعطاء احکام مربیگری، فنی، احکام بین‌المللی، استعدادیابی، مربی تیم ملی، معرفی نفرات به تیم‌های ملی و استفاده از اصلاحات و القاب عام پسند اقدام به کلاهبرداری از خانواده‌ها کرده و مدعی می‌شوند با اعزام فرزندان آن‌ها به مسابقات برون مرزی در قالب تیم‌های ملی و انجام تست می‌توانند پیشرفت آن‌ها را در ورزش فراهم کنند.

وی تاکید کرد: این اقدامات ۱۰۰ درصد غیرقانونی بوده وهیئت ورزش‌های رزمی نیز تمام تلاش خود را در راستای برخورد حقوقی و قانونی با عوامل سودجو انجام خواهد داد.

منبع: خبرگزار تسنیم
انتهای پیام/ر

تجاوز به یک نوآموز در شیراز

برچسب ها: هنرهای رزمی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.