استاندار بوشهر :

مناقصه ایجاد دو آب شیرین‌کن به زودی برگزار می‌شود

استاندار بوشهر گفت: تلاش برای کاهش میزان خاموشی‌های برق در این استان ادامه دارد و مناقصه ایجاد دو آب شیرین‌کن به زودی برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ عبدالکریم گراوند صبح پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی را در راستای رفع مشکلات حوزه آب و برق استان بوشهر داشته‌ایم.

وی از تلاش برای کاهش میزان خاموشی‌های برق در سطح استان خبر داد و با اشاره به پیگیری‌های تامین آب مورد نیاز افزود: مناقصه ایجاد دو آب شیرین‌کن به زودی برگزار می‌شود و قدم‌های مهمی در این حوزه برمی‌داریم.

گراوند با عذرخواهی از مردم استان بابت خاموشی و مشکلات آب و برق گفت: در حوزه هزینه اعتبارات ، نظارت بر تخصیص اعتبارات با جدیت دنبال می‌شود و این موضوع به صورت ماهانه پیگیری می‌کنم.

وی افزود: گزارش میزان جذب اعتبارات ملی دستگاه‌های اجرایی و میزان جذب اسناد اعتباری استان توسط سازمان برنامه و بودجه استان تهیه شود. اعتبارات استان. باید صرف توسعه استان شود و از هزینه‌های غیرضروری در دستگاه‌های اجرایی جلوگیری شود.

گراوند گفت: مذاکره‌ای با وزارت نیرو داشتیم و قرار است یک شرکت بخش خصوصی برای اجرای سیستم اسکن سه بعدی از شبکه‌های آب استان وارد استان شود و شهر دالکی را برای پایلوت طرح انتخاب کردیم و در صورت موفق بودن سیستم در کل شبکه‌های آب استان این سیستم را اجرا می‌کنیم تا وضعیت هدر رفت آب در استان مشخص شود.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی که جنگ اقتصادی نامگذاری شده و دشمنان در تلاش برای ضربه زدن به نظام از راه اقتصاد هستند، بیش از هر زمانی به اتحاد و انسجام نیاز داریم و همه ارکان نظام پست سر رهبری باید باشند.

بزرگترین بار به دوش دولت است

وی با بیان اینکه بزرگترین بار به دوش دولت است،گفت: در جنگ نابرابر اقتصادی باید اتحاد برادری خود را حفظ کنیم چرا که حفظ نظام جمهوری اسلام اوجب واجبات است.

استاندار بوشهر با اشاره به شرایط ویژه کشور تصریح کرد: پاسداری از خون شهدا در شرایط کنونی با وحدت و همدلی مردم و مسوولان میسر است و در بیان و خطابه‌های خود مراقب شرایط کنونی باشیم.

گراوند با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان دشتی افزود: باید با همکاری و کمک همه مجموعه‌های دولتی و ظرفیت‌های بخش خصوصی، استعداد‌ها و ظرفیت‌های دشتی را شکوفا کنیم.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: وزارت نیرو ، کم آبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.