گردهمایی همسران شهدا در شیراز

سومین گردهمایی همسران شهدا در شیراز برگزار شد.

رجبعلی راهی مدیرکل اداره بنیاد شهید استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در این گرد همایی گفت: هدف از برگزاری این گردهمایی سازماندهی فعالیت‌های انجمن و تبیین اهداف سیاست‌ها است.

وی بیان کرد: در بنیاد شهید نیز برنامه‌ای با عنوان پیشگیری است که از محور‌های اصلی این گردهمایی  پایش است که در این برنامه اساتید و دکترای دانشگاه علوم پزشکی شیراز کار معاینه همسران شهید را انجام می‌دهند.

مدیرکل اداره بنیاد شهید استان فارس با بیان اینکه در حوزه جانبازان و همسران شهید انجمن‌ها و تشکل‌هایی وجود دارد که فعالیت خود را سازماندهی می‌کنند، افزود: هدف از تشکیل این انجمن‌ها را فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و فعالیت‌های صنفی و رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا بویژه همسران شهدا که از نظر سنی بالاتر از ۵۰ سال هستند.

همچنین جلیلی مشاور امور بانوان و خانواده ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و نماینده، ولی فقیه نیز در این گردهمایی تصریح کرد: بنیاد شهید ریاست تشکل‌ها و ان جی او‌ها را بازوان فکری بنیاد می‌دانند و معتقد هستند که خانواده به شکل منسجم و مردمی بتوانند در رفع مشکلات خود گام‌های موثری بردارند.

وی ادامه داد: برنامه‌های در نظر گرفته شده بوسیله انجمن‌ها و تشکل‌ها برای همسران شهدا شامل آموزش خانواده، تحکیم بنیاد خانواده و اردو‌های فرهنگی است.
انتهای پیام/ت

برپایی گردهمایی همسران شهید در شیراز

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار