آغاز ششمین دوره المپیادبسیج مساجدومحلات در یزد

رئیس تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد گفت: ششمین دوره المپیاد بسیج مساجد و محلات با گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت با حضور ۲۰۰۰ ورزشکار بسیجی در یزد آغاز شد.

نیکونژاد رئیس تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد با اشاره به آغاز ششمین دوره المپیاد بسیج مساجدومحلات در یزد گفت:رویکرد سازمان بسیج در سال ۹۷ برگزاری برنامه‌های مسجدمحور و محله محور است که  ششمین دوره المپیاد بسیج در مساجد و محلات سطح استان یزد از امروز به مدت دو روز در سالن۹ دی آغاز شد .

رئیس تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برگزاری المپیاد در ۱۲ رشته در یزد تصریح کرد:این المپیاد با شعار آمادگی جسمانی، ولایت پذیری و شهادت طلبی برگزار می‌شود که پنج رشته تیراندازی، رشته‌های توپی و کشتی، شنا و دو ومیدانی به ترتیب از جمله اولویت‌های برگزاری این المپیاد است.

نیکونژاد اظهارداشت:از ۱۲ ناحیه استان یزد در این المپیاد حضور دارند که نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

گفتنی است المپیاد بسیج محلات با حضور۲۰۰۰ ورزشکار از جمعه ۲۹ تیر ماه ساعت ۸ صبح در۱۲ سالن ورزشی در رشته های کاراته، ووشو، جودو، تکواندو، تیراندازی، تیروکمان، شنا، تنیس روی میز، کشتی، کشتی پهلوانی و دو و میدانی برگزار و نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.



انتهای پیام/ ا

ششمین دوره المپیادبسیج مساجدومحلات در یزد آغازشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار