اخبار باشگاه استقلال؛

جلسه سرپرست استقلال با شفر/ برادران مجیدی عزادار شدند

امیر حسین فتحى سرپرست جدید باشگاه استقلال که بامداد امروز راهى ترکیه شده بود در اردوى آبى‌ها حضور یافت.

اخبار باشگاه استقلال / حضور فتحی در اردوی آبی پوشان پایتختبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  امير حسين فتحى سرپرست جديد باشگاه استقلال كه بامداد امروز راهى تركيه شده بود قرار است در اردوى آبى ها مستقر شود.نوروزى معاونت پزشكى باشگاه استقلال نيز در اين سفر فتحى را همراهى كرددر اين سفر فتحى با حضور در اردو ساعاتى با بازيكنان به صحبت مى پردازد و سپس براى مذاكره با تيام و جپاروف هم مذاكراتى را در دستور كار قرار مى دهد

چهارمين بازى دوستانه استقلالى ها در تركيه

طبق صلاح ديد كادر فنى تيم فوتبال استقلال ،آبى پوشان امروز عصر چهارمين بازى دوستانه خود را در اردوى تركيه برگزار مى كنند شاگردان شفر فردا صبح تمرين نمى كنند و به استراحت مى پردازند تا در ديدار عصر امروز برابر تيم نبيتچى بالكان  تركمنستان به ميدان بروند.

وضعيت نامشخص مدافع استقلال

مجيد حسينى مدافع تيم فوتبال استقلال همچنان در ٢ راهى استقلال و ترابوزان تركيه قرار دارد و اين بازيكن در حالى به استقلالى ها پيشنهاد بالاى ٣ ميليارد براى تمديد قرارداد داده كه به نظر مى رسد با تیم بلژیکی و یک تیم اروپایی دیگر مذاکره کرده استاما در خبر هاى ديروز به گوش مى رسيد كه او در حال نهايى كردن قراردادش با تيم تركيه اى است.

اما فتحى سرپرست جديد استقلال در صحبت هاى ديروز اعلام كرد اين بازيكن با آبى ها قرارداد دارد و بعيد نيست با حضور مديران جديد در راس باشگاه در جمع آبى پوشان ماندنى شود.

جلسه معارفه فتحى در اردوى استقلال

با توجه به حضور امير حسين فتحى سرپرست جديد باشگاه استقلال در اردوى آبى ها در همين راستا قرار است امروز ظهر جلسه معارفه وى برگزار شود تا بازيكنان با مديريت جديد آشنا شوند.

نشست فنى استقلالى ها در اردو

طبق صلاح ديد شفر قرار است امروز ظهر قبل از برگزارى بازى دوستانه ،بازيكنان در نشست فنى حاضر شوند تا مربيان برخى نكات فنى را به بازيكنان گوشزد كننداستقلالى ها امروز در حضور فتحى در نشست فنى حاضر مى شوند.

جلسه فتحى و شفر در تركيه

جلسه امير حسين فتحى سرپرست تيم فوتبال استقلال و وينفرد شفر سرمربى استقلال هم اكنون در محل اردوى اين تيم در استانبول در حال برگزاريست و طرفين در مورد نقل و انتقالات صحبت هايى را انجام مى دهند.

برادران مجیدی عزادار شدند

فرهاد و فرزاد مجیدی در غم از دست دادن پدر به سوگ نشستند.

تسلیت باشگاه استقلال به آقایان فرهاد و فرزاد مجیدی

امیر حسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال با انتشار پیامی به نمایندگی از باشگاه درگذشت پدر دو پیشکسوت ارجمند و محبوب استقلال را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:
خبر درگذشت پدر گرامی فرهاد و فرزاد مجیدی عزیز باعث ناراحتی و تاثر اینجانب و همه خانواده استقلال و دوستداران فوتبال شد. باشگاه استقلال و اینجانب در گذشت این عزیز از دست رفته را خدمت خانواده مجیدی تسلیت گفته و برای آن مرحوم از خداوند متعال علو درجات و برای خانواده گرامی و داغدار، صبر جزیل مسئلت دارد.

جلسه فتحى و بازيكنان تيم فوتبال استقلال

امير حسين فتحى سرپرست جديد باشگاه استقلال امروز در جلسه فنى دقايقى با بازيكنان اين تيم به صحبت پرداخت.

آبى پوشان در اين نشست با سرپرست جديد باشگاه آشنا شدند.


بیشتر بخوانید:

برگزاری تمرين استقلالى ها زير نظر مربيان

سرپرست جدید استقلال زیر ذره بین کارشناسان فوتبال


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار