رویترز: استفاده از ذخایر راهبردی آمریکا برای جبران کاهش نفت ایران اشتباه است

خبرگزاری رویترز در مطلبی نوشت عرضه نفت خام از ذخایر راهبردی نفت آمریکا در واکنش به افزایش قیمت‌ها به علت اعمال مجدد تحریم‌های ایران اشتباه و محکوم به شکست است.

رویترز: استفاده از ذخایر راهبردی آمریکا برای جبران کاهش نفت ایران اشتباه استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رویترز در مطلبی عرضه نفت خام از ذخایر راهبردی نفت آمریکا در واکنش به افزایش قیمت‌ها به علت اعمال مجدد تحریم‌های ایران را اشتباه و محکوم به شکست خواند.

رویترز نوشت: ذخایر راهبردی نفت آمریکا به اندازه‌ای نفت خام دارد که هرگونه کمبود صادرات ایران را به مدت چندین ماه جبران کند به خصوص اگر عربستان سعودی و دیگر کشور‌های عضو اوپک نیز تولید نفت خود را افزایش دهند.

اما استفاده از ذخایر راهبردی نفت آمریکا برای جبران نفت ایران در نهایت به ضرر آمریکا تمام خواهد شد و این کار در بلند مدت موجب خالی شدن این ذخایر خواهد شد. مشکل استفاده از ذخایر راهبردی نفت آمریکا برای کنترل قیمت‌ها این است که این کار تغییرات فزاینده‌ای را در بازار جهانی ایجاد خواهد کرد.

در پایان این مطلب آمده است: استفاده از این ذخایر ممکن است در کوتاه مدت موفقیت آمیز باشد و به دولت آمریکا این امکان را بدهد که ایران را به مدت چندین ماه تحت فشار شدید اقتصادی قرار دهد، اما هر چه مدت زمان استفاده از این ذخایر بیشتر شود، برای آمریکا زیانبارتر خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تحریم ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار