خدمات رسانی راهسازی برای ایام اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از تلاش برای خدمات رسانی در ایام اربعین حسینی به منظور  بهره مندی از پتانسیل‌های خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت:  2 گذر مرزی اصلی کشور برای ایام اربعین یعنی چذابه و شلمچه در خوزستان است و باید از هم اکنون آمادگی لازم برای ماه محرم و صفر را در 2 حوزه حمل و نقل و همچنین راهداری داشته باشیم.

وی افزود: شهرستان های مختلف نیز باید اقدامات اساسی از جمله آشکارسازی، پاکسازی دماغه ها و دوربرگردان ها، نصب و شستشوی تابلوها و همچنین خط کشی را انجام دهند تا شرایط مسافرت برای زائران تسهیل شود.

بهرامی نیا  بیان داشت: مسافران به عنوان سفیران معرفی کننده خوزستان  هستند که در ۱۰ روز آخر پیاده روی باشکوه اربعین باید آمادگی بهتر و مناسب تری داشته باشیم تا پایانه مرزی چذابه و شلمچه در کنار دیگر پایانه های مسافری استان شرایط بهتری را برای زائرین داشته باشد.

  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: البته برای خدمات رسانی در ایام اربعین بهره مندی از پتانسیل استان های معین خوزستان یعنی یزد، فارس، اصفهان و بوشهر نیز باید در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/م

راهسازی برای برای تردد اربعیین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.