۶۱ هزار و ۲۲۸ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی احداث شد

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی گفت: در دولت تدبیر امید ۶۱ هزار و ۲۲۸ واحد مسکونی احداث و به مددجویان واجد شرایط تحت پوشش این سازمان تحویل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛محمد علی کوزه گر رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی روز جمعه در آئین افتتاح ۴۱ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی استان بوشهر بدون اشاره به زیربنا و مبلغ هزینه شده این شمار واحد مسکونی افزود: کمک به تامین مسکن مددجویان از مهمترین مولفه‌های توانمند سازی اقتصادی جمعیت هدف است.

وی یادآورشد: مسکن یکی از مهمترین مطالبات خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی است و در همین راستا این سازمان تلاش ویژه‌ای برای تامین مسکن خانواده‌های مددجویان و به‌ویژه معلولان انجام داده است.

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توانمند سازی سازمان بهزیستی اظهارداشت: هم اینک نیز ۵۵ هزار و ۳۷۷ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش این سازمان در دست ساخت است.

دبیر ستاد مسکن مددجویی سازمان بهزیستی نیز گفت: براساس تفاهم نامه با بنیاد مسکن به مددجویان فاقد زمین ساکن در مناطق روستایی برای ساخت مسکن زمین به صورت رایگان به آن‌ها واگذار می‌شود.

علی ربوبی افزود: همچنین براساس قانون وزارت راه و شهرسازی موظف شده به خانواده‌های حداقل با دارای ۲ معلول زمین رایگان برای ساخت مسکن مسکونی واگذار کند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهرهمچنین گفت: ۴۱ واحد مسکونی مددجویان این استان در قالب پرداخت تسهیلات بلاعوض برای هر واحد مسکونی شهری و شهری به ترتیب به مبلغ ۳۰۰ و ۱۸۰ میلیون ریال احداث شده است.

علی پولادی ریشهری افزود: در دولت تدبیر و امید تاکنون یکهزارو ۳۰۷ واحد مسکونی در قالب نهضت مسکن مددجویان بهزیستی ساخت و به افراد واجد شرایط واگذار شده است.
انتهای پیام /پ

نهضت مسکن مددجویان بهزیستی

برچسب ها: بهزیستی ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.