مسئول کمیته مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال ایران:

کارت بازی بر اساس قرارداد‌ها صادر می شود/ انتقال گسترش به ماشین‌سازی مانعی ندارد

مسئول کمیته مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: اگر مالک قبلی گسترش نقشی در ماشین سازی نداشته باشد مشکلی برای انتقال این تیم وجود ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  سهیل مهدی مسئول کمیته مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال ایران درباره انتقال امتیاز لیگ‌برتری تیم گسترش فولاد تبریز به ماشین سازی تبریز گفت: اگر این انتقال بطور قانونی صورت بگیرد و مشکل مالکیت به وجود نیاید هیچ ایرادی ندارد.

مسئول کمیته مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال در ادامه افزود: باید دید در جریان این انتقال، اسمی از خانواده مالک قبلی در بین مالکان جدید وجود دارد یا خیر. اگر آن‌ها در راس امور نباشند و حقی در تیم جدید نداشته باشند می‌توان امتیاز قبلی را به تیم جدید سپرد. اتفاقا با توجه به اینکه امتیاز گسترش فولاد در داخل استان باقی مانده است دیگر مشکلی از لحاظ گرفتن مجوز‌های دیگر ندارد.

وی در ادامه درباره مشکل میزبانی برخی تیم‌ها نظیر نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران به خاطر آماده نبودن ورزشگاه هایشان تصریح کرد: تا آنجایی که من در جریان هستم همکاری لازم با سازمان لیگ وجود دارد تا مشکلات جزئی در ورزشگاه‌ها را برطرف کنند. به هر حال برای دریافت مجوز حرفه‌ای نیاز به حل و فصل چنین مشکلاتی هم هست. گاهی اوقات ما اعلام می‌کنیم که ورزشگاه‌ها امکان برگزاری بازی را از دید حرفه‌ای ندارند. اما چاره دیگری جز برگزاری بازی در همان شهر باقی نمی‌ماند. چون استادیوم دیگری نیست که بازی‌ها را به آنجا منتقل کنیم. اما اگر مشکلات جدی و غیر قابل حل باشد مانع از برگزاری بازی هم خواهیم شد. هم اکنون هم برخی ورزشگاه‌ها هنوز مشکلات خاص خودشان را دارند.

مهدی پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر مشکلات مالکیتی باشگاه سپیدرود و اینکه سازمان لیگ چه کسی را به عنوان مالک قانونی باشگاه سپیدرود رشت می‌شناسد؟ اظهار داشت: ملاک فعلی برای سازمان لیگ، قرارداد‌هایی است که در هیات فوتبال استان ثبت می‌شود. تا جایی‌که من می‌دانم تنها یک گروه در حال بستن قرارداد هستند و گروه دوم نمی‌توانند قرارداد‌های خود را با نام سپیدرود رشت منعقد کنند. کارت بازی نیز بر اساس قرارداد‌هایی که ثبت می‌شود صادر خواهدشد. زمانی هم که قرار است مدارک را به AFC بفرستیم وضعیت مالکیت باشگاه را بطور کامل باز هم بررسی می‌کنیم.

 

منبع:مهر

انتهای پیام/ی

 

تیم تبریزی لیگ برتری شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار