بیش از ۵۰۰ مبلغ و مبلغه برنامه‌های دهه کرامت را بر عهده دارند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ۵۹۵ مبلغ و مبلغه در استان به برگزاری سخنرانی و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی خواهند پرداخت.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  ؛ حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر صبح شنبه در نشست با فعالان تبلیغی ضمن گرامیداشت دهه کرامت اظهار داشت: ایام دهه کرامت ، فرصت ارزشمندی برای گسترش معارف ناب اسلامی و مفاهیم بلند و سازنده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تبیین سیره علمی و عملی امام رضا (ع) ، حضرت معصومه (س) و ترویج سبک زندگی اهل بیت (ع) نسبت به اعزام مبلغان دینی در استان بوشهر طی دهه کرامت اقدام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: به مناسبت دهه کرامت، ۵۹۵ مبلغ و مبلغه در استان به برگزاری سخنرانی و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: بنا به اهمیت تبیین معارف الهی و بصیرت افزایی اعزام مبلغ در مناسبت‌ها می‌تواند در تقویت بنیه اعتقادی آحاد جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان موثر باشد و در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن جامعه را بیمه کند.

وی گفت: در همین راستا اداره کل تبلیغات اسلامی استان اقدام به اعزام ۵۹۵ مبلغ و مبلغه در راستای تبیین معارف اهل بیت عصمت و طهارت به نقاط مختلف استان در دهه کرامت کرده که از این تعداد ۳۸۵ نفر مبلغ و ۲۱۰ نفر مبلغه هستند.

انتهای پیام/ف

اعزام ۵۹۵ مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان بوشهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.