گازرسانی به همه روستا‌های خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی گفت: تا پایان امسال همه روستا‌های استان از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛  محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی صبح جمعه در نشست با منتخبان شهرستان فاروج با اشاره به رویکرد معرفی روستا‌های سبز،  بدون بیکار و هدف گردشگری در هر شهرستان تا هفته دولت امسال گفت: گازرسانی به تمام روستا‌های استان تا پایان امسال به اتمام می‌رسد تا خراسان شمالی یک سال زودتر از سراسر کشور تمام روستا‌های آن حتی روستا‌های دوردست و سخت گذر از این نعمت برخوردار شوند.

وی توسعه پایدار را منوط به توسعه روستا‌ها دانست و گفت: توسعه واقعی از روستا‌ها آغاز می‌شود و به همین دلیل دولت توجه به روستا‌ها را در اولویت قرار داده است و در استان نیز با نگاه الگوسازی ، از سال گذشته مقرر کردیم فرمانداران هر شهرستان تا شهریورماه که هفته دولت فرا می‌رسد، یک روستای سبز، یک روستای بدون بیکار و یک روستای هدف گردشگری معرفی کنند.

استاندار خراسان شمالی گفت: اجرای طرح هر روستا یک کتابخانه را طرح دیگری برای تقویت بنیان‌های توسعه فرهنگی و اجتماعی در روستا‌ها برشمرد و اظهار کرد: تاکنون در ۴ مرکز شهرستان پارک بانوان بهره برداری شده و تا هفته دولت در ۴ مرکز شهرستان دیگر نیز راه اندازی می‌شود.

صالحی افزود: پوشش صددرصدی دیجیتال  صدا و سیما با استفاده از منابع ، امکانات و اعتبارات ملی و استانی تا پایان امسال  محقق خواهد شد.

وی با اشاره به سفر‌های خود به شهرستان ها، بخش ها، روستا‌های خراسان شمالی و حضور در نماز‌های جمعه ، این اقدامات را به منظور ارتباط بیشتر و نزدیک‌تر با مردم و شنیدن مشکلات و دغدغه‌ها ، تعیین اولویت‌ها با شناخت درد‌ها و برنامه ریزی برای درمان آن‌ها بیان کرد.

انتهای پیام/ ب

نشست استاندار با منتخبان شهرستان فاروج

برچسب ها: استانداری ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.