معاون وزیر آموزش و پرورش در دامغان خبر داد؛

اختصاص ۶۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به آموزش‌وپرورش

یوسف نجفی گفت: امسال بودجه وزارتخانه آموزش و پرورش به عدد شش هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید که با توجه به بودجه مطلوبی که بسته‌شده است در سال‌جاری با کمبود بودجه مواجه نخواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، یوسف نجفی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش‌وپرورش در نشست شورای معاونان آموزش‌وپرورش شرق استان سمنان گفت: ۹۷ هزار ملک در کشور تحت نظر آموزش‌وپرورش است و  این املاک ۴۶ هزار سند رسمی دارد که ۲۶ هزار تای آن وقفی است.

وی در ادامه افزود: ۱۲ هزار فقره پرونده آموزش‌وپرورش در دیوان عدالت اداری تشکیل‌شده است و حجم بسیاری از این پرونده‌ها را مشکلات آموزش‌وپرورش و معلمان تشکیل می‌دهد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش‌وپرورش اعتبارات سال گذشته وزارت آموزش و پرورش را چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان ذکر کرد و ابراز داشت: امسال این عدد به شش هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید که با توجه به بودجه مطلوبی که بسته‌شده است در سال‌جاری با کمبود بودجه مواجه نخواهیم بود.

وی بابیان اینکه قانون حمایت از خیران مدرسه‌ساز در برنامه ششم توسعه اجرایی می‌شود، اضافه کرد: اجلاسیه مدیران و روسای آموزش‌وپرورش سراسر کشور آبان ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام / گ

26 هزار ملک آموزش و پرورش وقفی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار