احداث بیش از ۱۶۰ واحد مسکونی روستایی برای مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گناوه از احداث بیش از ۱۶۰ واحد مسکن روستایی برای مددجویان این شهرستان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مراد شمس الدینی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گناوه ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرای واحد‌های مسکونی مددجویان با تاکید بر تامین سرپناه افراد تحت پوشش این نهاد اظهار داشت: نداشتن مسکن مناسب و مقاوم از مشکلات اساسی مددجویان تحت حمایت است که با رفع این مشکل بسیاری از خانواده‌ها را می‌توان توانمند کرد.

وی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر گام‌های خوبی در حوزه مسکن مددجویان برداشته شد، گفت: طبق تفاهم نامه منعقده میان کمیته امداد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امسال ۱۶۶ واحد مسکونی برای مددجویان ساکن روستا‌ها و مناطق محروم تحت حمایت امداد شهرستان گناوه احداث می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گناوه با بیان اینکه هزینه هر واحد مسکونی ۳۵۰ میلیون ریال است تصریح کرد: بیش از ۵۸ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه اعتبار مورد نیاز است که بخشی از آن تاکنون از محل کمک خیران و افراد نیکو کار تامین شده است.

شمس الدینی با اشاره به ساخت واحد مسکونی ویژه مددجویان شهری گناوه افزود: ۱۵ واحد احداث مسکن شهری امسال برای مددجویان تحت حمایت اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به ضریب بالای محرومیت در روستاها، خاطرنشان کرد: رسیدگی به مناطق محروم و دور افتاده در اولویت ارائه خدمات کمیته امداد است تا با افزایش حمایت‌ها و خدمت‌رسانی به این مناطق شاهد توسعه و پیشرفت آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/ف

۱۶۶ واحد مسکونی روستایی برای مددجویان کمیته امداد احداث می‌شود

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.