درخواست وزیر دارایی فرانسه از آمریکا برای تجدیدنظر در مواضع تجاری‌اش

وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه از آمریکا خواست در موضع خود درباره اعمال تعرفه گمرکی بر محصولات دیگر کشور‌ها تجدید نظر کند و به هم‌پیمانانش احترام بگذارد.

درخواست وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه از آمریکا برای تجدیدنظر در مواضع تجاریشبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، برونو لومر، وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه، روز شنبه از آمریکا خواست در موضع خود درباره اعمال تعرفه گمرکی بر دیگر کشورها تجدید نظر کند و به هم‌پیمانانش احترام بگذارد.

وزیر اقتصاد فرانسه که در بوئنوس آیرس آرژانتین حضور دارد، گفت: «این جنگ تجاری تنها بازنده خواهد داشت، اشتغال را نابود می‌کند و بر رشد اقتصادی تاثیر می‌گذارد. ما آمریکا را به منطق و احترام به قوانین چند جانبه گرایی و احترام به متحدانش دعوت می‌کنیم».

اجلاس گروه بیست روز های شنبه و یکشنبه در بوئنوس آیرس برگزار می‌شود.

لومر که قرار است بعدازظهر شنبه با استیو منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا دیدار کند، گفت «آمریکا و اروپا متحد هستند، نمی توانم درک کنم چگونه افزایش عوارض گمرکی بر اروپایی‌ها تاثیر می گذارد».

وی همچنین بر تعهد فرانسه برای «اصلاح چند جانبه گرایی تجاری» تاکید کرد و افزود تجارت جهانی نمی تواند بر قانون جنگل مبتنی باشد و باید درچارچوبی چند جانبه مذاکره کنیم. بهترین راه حل مشکلات مذاکره میان آمریکا، اروپا و چین است.

وزیر دارایی فرانسه تاکید کرد اتحادیه اروپا با آمریکا تا زمانی که تعرفه گمرکی فلزات را لغو نکند، در خصوص توافق تجارت آزاد مذاکره نخواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، فرانسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار