در ششمین دوره المپیاد بسیج استان یزد؛

تیم ووشو ناحیه مرکزی یزد فاتح مسابقات بسیجیان

رئیس انجمن ووشو استان یزد گفت:مسابقات قهرمانی ووشو المپیاد بسیج استان یزد با معرفی نفرات برتر به کارخود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد حسن دهقانی  رئیس انجمن ووشو استان یزد گفت: مسابقات قهرمانی ووشو المپیاد بسیج استان یزد با حضور بیش از ۵۰ ووشوکار در دو بخش ساندا و تالو برگزار و با معرفی نفرات برتر به کارخود پایان داد.

وی بیان داشت : این مسابقات به همت انجمن ووشو بسیج استان و هیئت ووشو استان و با حضور ۹ تیم از شهرستان‌های یزد، تفت، خاتم، مروست، مهریز، میبد و اشکذر در دو بخش ساندا و تالو پسران در سالن شهدای سپاه برگزار شد و تیم‌های یزد، میبد و اشکذر به ترتیب مقام‌های اول تا سوم بخش تیمی را از آن خود کردند.

دهقانی افزود: مسابقات در سطح خوبی انجام شد و تمامی شرکت کننده‌ها در میدان مبارزه حرف‌های زیادی برای گفتن داشتند و به همین دلیل کار داوران از حساسیت بالایی برخوردار بود.

وی ادامه داد: مسابقات بخش ساندا در رده سنی نوجوانان و در ۷ وزن مختلف انجام گرفت و بعد از برگزاری مسابقات نفس گیر و جذاب نفرات اول تا سوم مشخص شدند؛ در وزن ۳۹- شاهین سالاروند از تیم یزد با شکست حریفان خود صاحب گردن آویز طلا شد.

صالح قربانیان که یک گام کم آورد به مقام دوم بسنده کرد و محمدسعید خبری و عرشیا اشیری سرد به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

در وزن ۴۲- محمدرضا جهان بان ووشوکار تفتی در فینال عرفان بیگی را پشت سر گذاشت و اول شد، محمد امین حجت ابادی و مهدی زارع نیز مشترکا سوم شدند.

در وزن ۴۵- احمدرضا اکبریان که از راه دور و شهرستان خاتم به این مسابقات پا گذاشته بود دست پر بازگشت و بر سکوی اول تکیه زد. سجاد سالم و ابوالفضل برزگری هم به ترتیب دوم و سوم شدند.

عباس یوسفیان ووشکار تیم اشکذر نیز با عبور از سد دیگر رقبا مقام اول وزن ۴۸- را کسب کرد و بعد از او محمدهادی منصوری دوم و مقام سوم مشترک این وزن به حجت رعیتی افضلی و سعید طالبی رسید.

در وزن ۵۲- این بازی‌ها در بخش ساندا حسین ابراهیم عباسی از یزد در دیداری جذاب با عبور از حریف خود عرفان حاتمی اول شد و سینا نورزهی بعد از حاتمی بر سکوی سوم ایستاد.

در وزن ۶۰- هم به دلیل عدم حضور ووشوکاران این وزن، محمد مهدی حاتمی نفر اول معرفی شد.

مسابقات بخش تالو نیز که از حرکات نمایشی بهره می‌گیرد نیز بسیار جذاب بود و در پایان نتایج زیر حاصل شد.

در فرم دائوشو ابوالفضل مظفری و ابوالفضل زارع هردو از یزد به ترتیب اول و دوم شدند. سینا صالح نژاد و علی آقا نظری در فرم نانچوان اول و دوم شدند و دو مدال به گنجینه تیم میبد اضافه کردند.

در فرم چانگ چوان نیز ورزشکاران یزدی خوش درخشیدند و هر سه مقام را از آن خود کردند که ابوالفضل مظفری مقام اول، ابوالفضل زارع مقام دوم و احمدرضا یوسفی و سید دانیال میرزابابایی به طور مشترک سوم شدند.

فرم نن گوئن نیز با قهرمانی علی آقانظری و مقام دوم سینا صالح نژاد هردو از میبد به کار خود پایان داد.

گفتنی است آقایان محمدحسن دهقانی بعنوان سرداور، سید مصطفی میرزابابایی، سعید رضی، ابراهیم شوری، رضا خبرگی، عباسعلی زارع شاهی، محسن صابری، جلال پرویزی پور، احمدرضا منصوری، حسین آزموده و سید هاشم حسینی تیم داوری این دوره از مسابقات را بر عهده داشتند.

مراسم اهدای مدال با حضور سردار جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان، علی شبانی معاونت تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد، محمد مهدی نیکونژاد مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر، سید احمد هاشمی معاونت اداره کل ورزش و جوانان و برخی مسئولین بسیج استان برگزار شد و نفرات برتر حکم و مدال خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/ی

درخشش تیم ووشو ناحیه مرکزی یزد در مسابقات قهرمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.