اخبار باشگاه استقلال/ بازگشت تيام به تهران و استقلال

طبق صحبت های مدیران استقلال و تیام قرار شده این مهاجم سنگالی بخشى از قرارداد اوليه خود را براى فصل آتى بگيرد و با بازگشت به تهران براى استقلال بازى كند.

بازگشت تيام به تهران و استقلالبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به صحبت هايى كه مديران جديد باشگاه استقلال با تيام انجام دادند در نهايت طلب ٦٣ هزار دلارى اين بازيكن پرداخت شد.

در همين راستا مقرر شد تيام بخشى از قرارداد اوليه خود را براى فصل آتى بگيرد و با بازگشت به تهران براى استقلال بازى كند.

با اين وجود تيام سه شنبه صبح به تهران باز مى گردد تا با قراردادى جديد براى استقلال به ميدان برود.

كاروان استقلال استانبول را ترك مى كند

اعضاى تيم فوتبال استقلال امروز ساعت ٩:٣٠ استانبول را به مقصد تهران ترك مى كند

پيش از اين فتحى و نوروزى ساعاتى قبل راهى تهران شده اند.

وضعيت تيمورى و آقاخان در استقلال

تيمورى با توجه به مصدوميتى كه دارد حداقل براى درمان و بهبودى به ٢ ،٣ ماه نياز دارد و به همين دليل اين بازيكن پس از قرار گرفتن در وضعيت مناسب مشكلى براى بازى كردن ندارد.

اما در اين ميان مرتضى آقاخان كه از ناحيه مچ پا دچار مصدوميت است حداقل استقلال تا نيم فصل به اين بازيكن نياز ندارد و از طرفى در صورت خواسته شفر احتمالا در نيم فصل دوم از حضور آقاخان آن هم با شرط و شروطى در قرارداد و تخفيف بسيار اين بازيكن بتواند براى آبى ها به ميدان برود.

جلسه چشمى و مديران استقلال

طبق صحبت هاى از پيش شده قرار است مدير برنامه چشمى و اين بازيكن امروز در جلسه اى با حضور فتحى سرپرست جديد استقلال حاضر شوند تا براى ادامه حضور اين بازيكن در جمع آبى ها توافقات لازم انجام شود.

داستان جپاروف و استقلال به كجا رسيد

با توجه به اتمام قرارداد جپاروف با باشگاه استقلال در همين راستا مديران آبى پوش مذاكراتى را با مدير برنامه هاى اين بازيكن داشتند كه در نهايت جپاروف رقمى حدود ٥٠٠ تا ٦٠٠ هزار دلار به همراه عقد قرارداد ٣ ساله از آبى ها خواستار شده كه اين موضوع با خواسته مديران جديد بسيار تفاوت دارد.

شكايت وزارت ورزش و جوانان از مدير برنامه سابق تيام

با توجه به اقدام مدير برنامه تيام عليه برخى از مسئولان وزارت ورزش و جوانان در همين راستا وزارت ورزش و جوانان نيز شكايتى را عليه اين فرد به دادسراى فرهنگ و رسانه ارائه داده است.

واكنش مدير برنامه هاى سابق تيام به شكايت وزارت ورزش و جوانان و استقلال

به دلیل اينكه صداى هواداران استقلال به گوش مسئولان نمى رسيد مجبور شدم چنين اقدامى را انجام بدهم و در همين راستا بهتر است به افرادى كه منتظر پاسخگويى من هستند بگويم كه به خيال خودشان منتظر من نباشند و هيچ كارى عليه من نمى توانند انجام دهند.

مدیربرنامه سابق تیام علیه استقلال افشاگری می کند

مدیربرنامه سابق تیام در پیامی نوشت:

«با سلام خدمت همه عزيزان و طرفداران استقلال

ديروز و امروز خبرهايى در رسانه ها و فضاى مجازى دست به دست مردم و هواداران تاج چرخيده است مبنی بر شكايت وزارت ورزش از اينجانب بخاطر پخش كردن شماره تلفن يك سری افراد و من از اين شكايت بخاطر حق و حقوق هواداران استقلال استقبال می كنم چرا که در سالهای اخير هميشه شاهد حق خوری هايی بوده ام كه بسياری از آنها را هوادارن نمی دانند و تصميم گرفته ام به عنوان يك هوادار جلوی اين تبعيض و حق خورى ها را بگيرم..»

ولى امروز خبري از دوستانم در ايران به گوش من رسيد مبني بر اينكه باشگاه استقلال شكاياتي را در مورد من تنظيم نموده اند و هنوز شايعه يا واقعيت اين خبر را نميدانم.. لازم است بگويم اگر اين خبر صحت داشته باشد بر خلاف ميل باطنيم مجبور به افشاگري در مورد خيلي چيزها و آشكار كردن حقيقت براي هوادارن عزيز و ميليون استقلال هستم... هوادار عزيز آگاه باش


بیشتر بخوانید: آخرین اخبار باشگاه استقلال / پرداخت طلب تیام در دستور کار مدیران جدید آبی پوشان


مديران جديد باشگاه استقلال به دنبال عقد قراردادى يك ساله با رقم ٣٠٠ تا ٣٥٠ هزار دلار با جپاروف هستند و به همين دليل در حال حاضر مديران به جپاروف زمان دادند تا او به پيشنهاد آنها براى حضور در استقلال فكر كند.

استقلالى ها تركيه را ترك كردند

كاروان تيم فوتبال استقلال كه براى برپايى اردويى ١٠ روزه راهى تركيه شده بود در نهايت لحظاتى پيش اين كشور را به مقصد تهران ترك كرد.

مشکل روادید کار مربى استقلال

کاروان تیم فوتبال استقلال در حالى امروز ظهر وارد فرودگاه امام خمینى شد که کولى مربی این تیم به دلیل تمدید نشدن روادید کار با مشکل مواجه شد.

بعد از گذشت دقایقی با پیگیرى عبداللهى، روادید کولى تمدید شد تا او مشکلى براى ادامه حضور در ایران نداشته باشد.

استعفاى یک مدیر استقلالى

با توجه به حضور فتحى در راس باشگاه استقلال شنیده مى شود افتخارى و توفیقى دیگر حاضر به ادامه همکارى با این باشگاه نیستند و نظرى جویبارى گزینه جانشینى توفیقى است.

بازگشت بازیکن جوان استقلال به تمرینات

امیرحسین اسماعیل زاده بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال که هنگام برگزارى اردوى آبى پوشان در ترکیه در کلینیک پزشکى به سر مى برد قرار است به روزى به تمرینات آبى‌ها در تهران اضافه شود.

پرونده هاى مالى استقلال روى میز مدیریت فتحى

افتخارى با حضور در باشگاه استقلال تمامى پرونده هاى مالى را در اختیار فتحى قرار داد.

افتخارى در جلسه گذشته هیئت مدیره از حضور در این باشگاه استعفا کرده بود.

روزبه و مدير برنامه هايش در باشگاه استقلال

روزبه چشمى و مدير برنامه هاى اين بازيكن براى تعيين تكليف مدافع آبى ها نشستى را با فتحى سرپرست جديد باشگاه برگزار كردند.

٢ مهاجم و یک هافبك در تيررس شفر

شفر در جلسه ای با فتحى خواستار حضور الحاجى و نيوماير در تيم استقلال شده است.

با اين وجود مديران استقلال به دنبال مذاكره با اين ٢ بازيكن خارجى هستند تا در صورت تاييد به تركيب تيم اضافه شوند.

در اين ميان شفر خواهان حضور على قربانى در تيم شده كه به طور حتم حضور اين بازيكن در جمع آبى ها قطعى است.

چشمی در استقلال ماندنی شد

روزبه چشمی، مدافع ملی‌پوش استقلال که اعلام کرده بود از قطر پیشنهاد دارد، پس از جلسه با امیرحسین فتحی، سرپرست جدید باشگاه استقلال در جمع آبی‌پوشان ماندنی شد.

خروجى جلسه چشمى با فتحى از زبان مدیر برنامه هایش

کریمى مدیر برنامه هاى چشمى درباره جلسه امروز چشمى با فتحى گفت: نشست دوستانه اى امروز عصر با حضور فتحى سرپرست جدید استقلال برگزار شد و در این جلسه روزبه انتخاب فتحى را به عنوان سرپرست تبریک گفت و در نهایت فتحى نیز درباره مصدومیت و وضعیت چشمى با او سخن گفت.

کریمى افزود: طبق اعلام فتحى قرار شد وضعیت روزبه چشمى طى یکى دو روز آینده مشخص شود و در جلسه آتى همه چیز مشخص مى شود، اما نکته قابل توجه این است که نیت روزبه ماندن در استقلال است و قرار شد سرپرست جدید طى تماسى که در روزهاى آتى مى گیرند وضعیت چشمى را مشخص کنیم. همچنین در نشست امروز درباره قراداد صحبتى نشد تا در روزهاى آینده این امر انجام گیرد و قرارداد وى در جلسه بعدى نهایى شود.

برنامه تمرینی استقلالی ها 

صبح فردا تمرین استقلالی ها در زمین صنایع دفاع برگزار خواهد شد.اولین جلسه تمرینی آبی پوشان در بازگشت از ترکیه با حضور اصحاب رسانه برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار