نیروهای نظامی تقاص خون شهدا را از تروریست ها می گیرند

نماینده ولی فقیه در کردستان در پیامی به مناسبت شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی اعلام کرد از مسئولان امنیتی، نظامی و انتظامی انتظار می رود آنانی که در پی به خطر انداختن امنیت این مردم هستند را ادب کرده و تقاص خون پاک و مطهر شهیدان را بگیرند.

نیروهای نظامی تقاص خون شهدا را از تروریست ها می گیرندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حضرت آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در پیامی شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی نزدیکی مرز مریوان را تسلیت گفت.
در پیام تسلیت نماینده، ولی فقیه در کردستان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دست جنایتکار عوامل استکبار بار دیگر به خون مظلومان این مرز و بوم آلوده گشت و در سحرگاه شنبه ۳۰ تیر از آستین گروه‌ها و جریانات ضد انقلاب و ضد کُرد بیرون آمد و دل در آرزوی شهادت نشسته چند نفر از جوانان سنی و شیعه را در ملکوت قرب الی الله به پرواز در آورد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده‌های معظم این شهدا، مجددا یادآوری می‌کنم، وظیفه اولیه آحاد مردم استان تکیه بر محور ریشه دار و عمیق وحدت و دوری از هر گونه افتراق است و بحمدالله مردم در عرصه‌های مختلف ویژگی متحد بودن در برابر زیاده خواهان و دشمنان ایران اسلامی را به خوبی نشان داده اند.

از مسئولان امنیتی، نظامی و انتظامی به جد انتظار دارم، آنانی که در پی به خطر انداختن امنیت این مردم هستند را ادب کنند و تقاص خون این شهدای مظلوم را از متجاوزین گرفته و درسی به آنان بدهند که هرگز فراموش نکنند.

همچنین نسبت به خانواده معظم شهدا بویژه فرزندان و همسران ایشان نهایت توجه را مبذول داشته تا حداقل وظیفه نسبت به آنان را به انجام رسانیده باشیم.

از همه احزاب و گروه‌های سیاسی به ویژه روحانیت معظم انتظار می‌رود به صراحت از این اقدام غیرانسانی اعلام انزجار نموده و روشنگری خود را به صورت مضاعف انجام دهند.

وَالسَّلَامُ عَلَی مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَی
سید محمد حسینی شاهرودی

سی ام تیرماه ١٣٩٧


بیشتر بخوانید: ۱۱ نفر در مرز‌های مریوان به شهادت رسیدند/ گروهک تروریستی «پژاک» عامل جنایت +اسامی شهدا


انتهای پیام/ز

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه استان کردستان به مردم

برچسب ها: حمله تروریستی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.