افتتاح رسمی خانه احزاب در استان مرکزی +عکس

در مراسمی مسولان کشوری و استانی خانه احزاب در استان مرکزی افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  خانه احزاب استان مرکزی در مراسمی با حضور استاندار مرکزی و مسئولان استانی، نایب رئیس خانه احزاب کشور و نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی استان افتتاح شد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در این مراسم گفت: بنا بر وعده ای که در ابتدای شروع کارم در استان دادم امروز شاهد محقق شدن خانه احزاب در استان مرکزی هستیم که گامی به سوی آینده ودر سرنوشت سیاسی استان مرکزی موثر است.

آقازاده با بیان اینکه امروزه تاکید بر این است که خانه احزاب با تلاش و وقتی که صرف می‌کنند فعال و در بین نمایندگی های خانه احزاب در استانها نمونه باشد افزود: همزیستی و وحدت و از همه مهمتر تحمل یکدیگر در احزاب یکی از مواردی است که اوج فهم سیاسی را در استان مرکزی نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: استان مرکزی یکی از استان هایی است که دارای افراد با سابقه و فاخر و ارزشمند در زمینه های مختلف به ویژه فعالیت های سیاسی درس همه جناح‌ها و شرایط سیاسی کشور به گونه ای است که بجز وحدت و همبستگی و همفکری همه فعالین در بخش‌های مختلف نمی‌توان رشد و پیشرفت کرد.

ایجاد خانه جوان و احزاب در دستور استاندار  مرکزی بود

فتح اله حقیقی معاون معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی هم در این مراسم گفت: از ابتدای فعالیتم در استان مرکزی ایجاد خانه جوان و احزاب با دستور استانداردر دستور کار بود که خانه جوان اراک افتتاح و اکنون هم در راستای تقویت فعالیت احزاب شاهدافتتاح خانه احزاب هستیم.

حقیقی افزود: باتوجه به بهره گیری از ظرفیت احزاب در تصمیم‌گیری‌های استانی در سفر‌های یک روزه به شهرستان‌ها و همچنین با حضور مقامات کشوری جلساتی با اقشار موثر، نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی داشته ایم.

تاسیس خانه احزاب با هدف بازبینی جایگاه و نقش احزاب در مسایل کشور

وی اضافه کرد: یکی از اهداف تاسیس خانه احزاب این است که جایگاه و نقش احزاب را در مسایل کشور بازبینی کنیم و با توجه به اعتمادی که به نقش احزاب داریم باید آن را عملیاتی کنیم و‌توجه داشته باشیم احزاب در امر تصمیم سازی برای مدیران، حفظ آرامش موجود و ارتقا نشاط و امید اجتماعی ثمرات زیادی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: حمایت از احزاب در چارچوب قانون در امنیت ملی و ارتقا ظریب امنیت نقش موثری دارد به دلیل اینکه تمام مسایل اجتماعی و اقتصادی تنها راهکار تکنیکی و فنی ندارد بلکه راهکار سیاسی نیز دارد.

وی بیان کرد: در راهکار سیاسی اگر همه ما ید واحده نباشیم و بستر واحدی را ایجاد نکنیم توفیقات اجتماعی و اقتصادی به صورت صدرصد ایجاد نخواهد شد و راهکار‌های این موضوع از مسیر توجه به احزاب میگذرد.

احزاب می‌توانند به تصمیم‌گیری‌های آینده استان مرکزی کمک کنند

حقیقی تصریح کرد: احزاب در جامعه باوجود نقش مشورتی که دارند می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های آینده این استان نیز به مسئولان استانی کمک‌رسانی کنند.

وی افزود: حفظ و افزایش آرامش در راستای ایجاد بستری برای مشارکت‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی با همراهی و همکاری همه به ویژه احزاب محقق خواهد شد و احزاب این استان در وقایع مختلف در منافع و وحدت ملی با اتحاد و انسجام ید واحده‌ای هستند.

افتتاح رسمی خانه احزاب در استان مرکزی

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.