از ظرفیت سازمانهای مردم‎نهاد برای امور جوانان استفاده شود

استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای تسهیل امور جوانان شد.

توزیع اعتبارات عمرانی شهرستان‌ها از هفته آیندهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی امروز یکشنبه ۳۱ تیر ۹۷ در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: توزیع اعتبارات عمرانی شهرستان‌های ۹ گانه استان، از هفته آینده آغاز می‌شود.

وی افزود: فرمانداران باید در توزیع اعتبارات با اولویت بندی و نگاه مثبت به فرهنگ و امور جوانان،  با دقت و حساسیت عمل کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری، زمینه سازی برای ازدواج آسان را از دغدغه‌های مهم مسئولان بیان و اضافه کرد: باید در توزیع امکانات دولتی عدالت برقرار و مشکلات جوانان در امر ازدواج و مسائل رفاهی بررسی و رسیدگی شود.

عباسی بر اهمیت بکارگیری و استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد، بخش خصوصی و انجمن نیکوکاران برای تسهیل ازدواج و امور جوانان و خانواده‌ها تأکید کرد و گفت: سازمان‌های مردم نهاد در بسیاری از موارد، عملکرد بهتری از مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در این بخش داشته و موجب رضایت‌مندی جامعه شده‌اند.

وی اظهار داشت: اجرای ویژه برنامه‌های دهه کرامت هم اکنون بازخورد فرهنگی مناسب و مطلوبی در جامعه ندارد و باید از این مناسبت‌ها به خوبی بهره برداری شود.

عباسی همچنین موازی کاری‌ها را موجب هدر رفت بودجه و بی نظمی در دستگاه‌های اجرایی بیان کرد و افزود: فرصت طلبی و نبود مطالعات کارشناسی، علت اصلی توزیع نادرست اعتبارات عمرانی این استان است.

انتهای پیام/خ

توزیع اعتبارات عمرانی شهرستان‌ها از هفته آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.