مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان مطرح کرد؛

همراهی صداو سیما با سپاه در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی

مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان گفت: رسانه ملی در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی در کنار سپاه ماموریت خود را مقابله با عرصه جنگ نرم ایفا می کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیمای گلستان در دیدار امروز باسردار معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گفت:رسانه ملی در تولید آثار فاخر در حوزه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیازمند همراهی و یاری بیش از پیش سپاه نینوا استان است.

عبدالحسینی ادامه داد: وجود شبکه های مختلف اجتماعی و فعالیت برخی از این رسانه های گروهی در فضای مجازی در جهت استحاله آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی را مستلزم فعالیت و توجه بیش از پیش رسانه ملی در کنار دیگر نهاد های انقلاب اسلامی در عرصه جنگ نرم دانست.

وی افزود: رسانه ملی نیز در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی در کنار سپاه ماموریت خود را در عرصه جنگ نرم ایفا می کند.

سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا استان نیز در این دیدار گفت: صدا و سیمای مرکز استان همراه و یاور سپاه در اجرای ماموریت های مختلف است و از همکاری صمیمانه رسانه ملی در جهت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در استان قدردانی می کنیم .

معروفی در پایان از امضاء تفاهم نامه با رسانه استانی خبر داد و گفت: امیدداریم که با همکاری و همفکری مدیران و برنامه سازان شبکه گلستان فصل جدیدی در برنامه های حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت شروع کنیم .

انتهای پیام /گ

صحبت های مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.