آتش سوزی گسترده در برج ۲۰ طبقه پارامیس چیتگر

در پی وقوع آتش سوزی گسترده در مجتمع پارامیس شهرک راه آهن واقع در چیتگر، نیروهای آتش نشانی و امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

آتش سوزی برج20  طبقه در چیتگر

شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: عصر امروز  آتش سوزی گسترده در مجتمع پارامیس شهرک راه آهن واقع در چیتگر گزارش شده است.

 وی در ادمه بیان کرد: این مجتمع دارای ۲۰ طبقه بوده که  بنابر گزارشات حریق حدود چهار طبقه از برج را فرا گرفته است. نیروهای امدادی شامل چهار دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس و 10 تیم عملیاتی جهت پشتیبانی  و تخلیه اضطراری برج به محل حادثه اعزام شده اند.


بیشتر بخوانید: حریق گسترده در برج مسکونی شهرک راه آهن/ شمار مصدومان به ۳۰ نفر افزایش یافت


در پی این آتش سوزی جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در دقایق اولیه نیروهای امدادی به محل اعزام و مشغول خاموش شدن آتش شده اند.

وی در ادامه عنوان کرد: نیروهای امدادی در حال جستجوی نفرات احتمالی در واحدها هستند.

سخنگوی آتش نشانی افزود:‌ تقریبا در بسیاری از بخش ها آتش در حال کنترل است و هنوز عملیات برای جستجوی آتش های پنهان ادامه دارد.

ملکی تصریح کرد:  از طبقه ششم به بالا به دلیل وجود رایزرها بخشی از ساختمان دچار آتش سوزی شده است، اما بسیاری از واحدها سالم هستند.

آتش سوزی مهار شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اظهار داشت: آتش خاموش شده و در حال لکه‌گیری و جستجو‌ برای خارج کردن ساکنان از ساختمان برای ایمن‌سازی محل حادثه هستیم.


بیشتر بخوانید:  حضور ماموران پلیس در محدوده برج پارامیس


وی افزود: ممکن است عملیات لکه‌گیری و جستجو چندین ساعت به طول بیانجامد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار