دبیرکل خانه صنعت ایران درگرگان مطرح کرد؛

صنایع تبدیلی و گردشگری لازم استان گلستان

دبیرکل خانه صنعت ایران در گرگان گفت: استان گلستان با داشتن ۶۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی به دنبال صنایع تبدیلی و گردشگری باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سیدمحمدرضا مرتضوی دبیرکل خانه صنعت ایران در گرگان ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن گلستان در گرگان گفت: الان دوره شعار‌دادن نیست بلکه برای ما صنعت‌گران سال پرمشغله و پر از بیم و امید است.

وی افزود: در کشوری زندگی می‌کنیم که به دلیل موقعیت ممتاز آن همواره مورد حسد دیگران بوده و خواهد بود و پتروشیمی، فولاد، کاشی و زراعت ایران پر از امید است وباید در راستای محقق اقتصاد مقاومتی و آسایش و رفاه جامعه قدم بر داریم .

مرتضوی ادامه داد : مالیات باید به سمت توسعه وایجاد شغل باشد ولی متاسفانه دیدگاه غلط سبب شده که مالیات بر ارزش افزوده بعد از 6،7 سال به جای صنف ها ، هنوز از صنعتگر گرفته می‌شود.

وی اضافه کرد: طبق قانون باید صندوق‌های هوشمند در واحدهای صنفی نصب شود و مالیات بر ارزش افزوده را از صنوف دریافت کنند .

مرتضوی به یکی از مشکلات صنعتگران را که مربوط به تامین اجتماعی است اشاره کرد و گفت : ما صنعتگران پولی را در صندوق برای کارگران‌مان می‌ریزیم اما آن را سکه هدیه می‌دهند و کارخانه می‌خرند؛ این پول ما و کارگران ماست و از دولت می‌خواهیم ترتیبی بدهد تا ما بالای سر پولمان باشیم .

انتهای پیام/ گ

صحبت های دبیرکل خانه صنعت ایران در گرگان

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.