برگزاری مسابقات بستکبال رده پایه کشور در اهواز و دزفول

رییس هیات بسکتبال خوزستان از برگزاری مسابقات بستکبال رده پایه کشور در اهواز و دزفول خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهرام پرنیاک، رییس هیات بسکتبال خوزستان بیان داشت: تابستان امسال 28 تیم از سراسر کشور در 2 رده سنی نوجوانان و امید در بخش پسران و دختران به میزبانی اهواز و دزفول با یکدیگر به رقابت می پردازند. 

وی با بیان اینکه اولویت کاری ما بر مبنای اهداف فدراسیون، توجه و اهمیت به تیم های رده های پایه است اظهار کرد: به همین منظور مرداد و شهریور امسال شاهد حضور بیش از 400 بسکتبالیست از سراسر کشور در مسابقات قهرمانی کشور هستیم.

پرنیاک با اشاره به برگزاری مسابقات بستکبال نوجوانان پسر با شرکت 10 تیم از 24 تا 30 مرداد در اهواز اذعان داشت: مسابقات رده امید پسران نیز با شرکت 12 تیم از 2 تا 9 شهریور در اهواز و مسابقات رده امید دختران کشور با شرکت 6 تیم از 3 تا 9 شهریور به میزبانی هیات بسکتبال شهرستان دزفول برگزار می گردد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: همچنین سایر رده های نونهالان، نوجوانان و جوانان در بخش پسران و دختران خوزستان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شوند.

رییس هیات بسکتبال خوزستان با اشاره به دعوت دختر بسکتبالیست خوزستانی به دور جدید تمرینات تیم ملی جوانان دختران تصریح کرد: با دعوت فدراسیون بسکتبال 20 بازیکن به دور جدید تمرینات تیم ملی بستکبال جوانان (دختران) فراخوانده شدند که نام ترنم شاهین زاده بازیکن آینده دار بسکتبال خوزستان از اهواز به چشم می خورد.

این مقام مسئول بیان داشت: این اردو با حضور بازیکنان دعوت شده از استان های قزوین، زنجان، هرمزگان، خوزستان، فارس، اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، کرمانشاه و کردستان در روز های دوم تا پنجم مرداد امسال در شهر قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

دزفول میزبان مسابقات قهرمانی بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.