مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی؛

مراکز خدمات بهزیستی در میانه افتتاح شد

 مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی؛گفت:5 طرح خدمات بهزیستی در شهرستان میانه به بهره برداری رسید.

افتتاح مراکز خدمات بهزیستی در میانهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛موسسه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی ، مجتمع خدمات بهزیستی و توانبخشی به معلولان روستاها ، افتتاح مراکز خدمات بهزیستی در میانهخانه خدمات رفاهی و تفریحی سالمندان ، مهد کودک و مرکز رفاه کودک و خانواده طرح هایی بودند که در مجموع با هزینه 205 میلیون تومان افتتاح شدند.


محسن ارشد زاده مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی، در مراسم افتتاح این طرح ها از تلاش بهزیستی استان برای راه اندازی حداقل یک مرکز رفاه کودک در هر شهرستان خبر داد و گفت : احداث مراکز خدماتی و رفاهی برای سالمندان نیز از برنامه های امسال این اداره کل است.


وی افزود : بعد از تبریز که 4 مرکز رفاه کودک و خانواده در آن ایجاد شده، مرکز رفاه کودک میانه نخستین مرکز شهرستانی به شمار می رود.


وی واگذاری اداره امور کمپ ها و مراکز اقامتی ترک اعتیاد به افراد متخصص را ضروری دانست و ادامه داد : از سال 95 همه موسسات درمان اعتیاد و مراکز اقامتی ملزم به استفاده از افراد تحصیل کرده و متخصص به ویژه در رشته های روانشناسی شده اند تا درمان آنها علمی و اصولی باشد.


به گفته ارشد زاده هم اکنون 10.73 درصد جمعیت استان در سن سالمندی قرار دارند و از این تعداد 20 درصد نیازمند مراقبت و حمایت ویژه هستند.


مدیرکل بهزیستی استان ایجاد تشکلهایی صنفی با حضور خود افراد سالمند را برای مطالبه گری نیازها و رفع مسائل این قشر از اهداف ایجاد مراکز فرهنگی و رفاهی سالمندان دانست.

 

انتهای پیام/

 

 افتتاح مراکز خدمات بهزیستی در میانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
از اهالی شهرستان میانه
۲۲:۳۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
سلام وقت بخیر
چرا درباره بعضی موسسان و مسئولین مهدکودکها/مراکز پیش دبستانی بهزیستی در شهرستان میانه ، اداره بهزیستی را وادار نمی کنید رسیدکی بکند .
از رییس جمهور نیز تقاضای صدور دستور رسیدگی سریع داریم.
آخرین اخبار