اخبار باشگاه استقلال؛

الحاجی نیومایر،زوج جدید شفر/ دربدری آبی ها برای زمین تمرین/ فسخ و تمدید خارجی ها

با حضور امیرحسین فتحی سرپرست جدید استقلالی‌ها در این باشگاه قرار است قرارداد‌های قبلی بازیکنان دوباره بررسی شود.

اخبار باشگاه استقلال/بررسى و تاييد دوباره قرارداد هاى استقلالى هابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با روى كار آمدن فتحى به جاى افتخارى در باشگاه استقلال قرار است تمامى قرارداد هاى داخلى بازيكنان تيم كه توسط مديران قبلى اين باشگاه منعقد شده دوباره بررسى می شود تا در نهايت همه قرارداد ها از سوى مديريت جديد استقلال به امضا برسد.

وضعيت حضور جپاروف و تيام در استقلال

تيام پس از توافق با استقلالى ها و دريافت پيش قراداد خود از روز سه شنبه صبح پس از ورود به تهران خود را به كادر فنى معرفى مى كند و در نهايت در تمرينات آبى پوشان حاضر مى شود.جپاروف ستاره ازبكستانى ها هم كه اين روزها در رادار تراكتورسازى است قرار شده مدير برنامه هايش روز سه شنبه با حضور در تهران كار اين بازيكن را براى حضور در جمع آبى پوشان نهايى كند تا بدين ترتيب جپاروف همچون تيام به تركيب تيم اضافه شود.

وضعيت حضور الحاجى و نيوماير در تركيب استقلال

با توجه به درخواست شفر مذاكرات با الحاجى و نيوماير كه در ٢ پست مهاجم و هافبك بازى مى كنند ادامه دارد تا در نهايت طرفين براى همكارى به توافقات لازم برسند.

استقلالى ها به دنبال زمين تمرين

آبى پوشان پايتخت كه تا چندى پيش تمرينات خود را در زمين نوبنياد دنبال مى كردند به دنبال زمين تمرينى هستند تا از نور كافى برخوردار باشد.

وضعيت فسخ قرارداد بويان با استقلال

بويان هافبك مقدونيه اى استقلالى كه طبق خواسته شفر به تركيب آبى پوشان در فصل پيش اضافه شد همچنان يك سال ديگر با آبى ها قرارداد دارد و در همين راستا شنيده مى شد او حاضر به فسخ قرارداد خود نيست.

البته مديران جديد باشگاه استقلال از شفر خواسته اند تا در اين باره با بويان صحبت و او را به فسخ قرارداد راضى كند و اگر راضى به فسخ نشود بايد با حضور در تهران در تمرينات شركت كند.


بیشتر بخوانید:تغییرات اساسى در باشگاه استقلال 


ثبت قرارداد كادر فنى ،پزشكى و بازيكنان استقلال در هيئت فوتبال

با توجه به هماهنگى هاى انجام شده مديران باشگاه استقلال به دنبال نهايى كردن قرارداد هاى كادر فنى ،پزشكى و بازيكنان هستند تا در روزهاى آينده بتوانند اين قرارداد ها را در هيئت فوتبال به ثبت برسانند.

حضور بازيكنان در باشگاه استقلال

تعدادى از بازيكنان تيم فوتبال استقلال براى بررسى قرارداد هاى خود امروز در باشگاه استقلال حاضر شدند.

حضور دوباره افتخارى در باشگاه استقلال

افتخارى مدير عامل سابق استقلاد امروز دوباره نشستى را با فتحى برگزار كرد و درباره قرارداد ها و وضعيت مالى باشگاه با سرپرست جديد به صحبت پرداخت.

مدافع و دروازه بان استقلال مهمان مراسم برترین‌های لیگ

با توجه به برگزارى مراسم برترين هاى ليگ شنيده مى شود از تیم فوتبال استقلال تهران ٢ بازيكن امشب به مراسم دعوت شده اند. سید حسینی و مجید حسینی بازيكنانى هستند كه احتمالا در مراسم امشب حاضر شوند.

معادلات وريا بر هم ريخت و لفت داد

با توجه به قول و قرارهايى كه وريا غفورى با افتخارى براى تمديد قراردادش گذاشته بود در نهايت با استعفاى افتخارى تمامى معادلات او بر هم ريخت و اين بازيكن هم اكنون در فيزيوتراپى و از طرفى شنيده مى شود او از گروه پيامكى استقلالى ها نيز خارج شده استبه هر ترتيب قرار است وضعيت قرارداد و پرداخت وريا در نشستى با فتحى مورد بررسى قرار گيرد.

ديدار فتحى با پيشكسوتان استقلال

فتحى سرپرست جديد باشگاه استقلال امروز در ديدارى با پيشكسوتان اين باشگاه به گفتگو نشستدر نشست امروز جبارى ،نورى ،قراب و اكبر كارگر جم حضور داشتند.

توضيحات كميته استيناف درباره شكايت جبارى از استقلال

با توجه به شكايت مجتبى جبارى از باشگاه استقلال در حال حاضر اين پرونده در كميته استيناف در دست بررسى است و در اين باره صالحى رييس كميته استيناف توضيحاتى را بيان كرد.

صالحى گفت :پرونده شكايت جبارى از استقلال در حال بررسى است و شايد از طرفين دعوت شود تا توضيحاتى را بيان كنند و از طرفى احتمال دارد بدون دعوت راى را صادر كنيم .با اين وجود راى در روزهاى آتى صادر مى شود.

وضعیت آقاخان و تیمورى در استقلال

با توجه به صحبت هایى که مدیران جدید باشگاه استقلال درباره وضعیت میثم تیمورى و مرتضى آقاخان انجام دادند، مقرر شده که قرارداد هر ٢ بازیکن با شرط و شروط بسیار منعقد شود.

تیمورى حدود ٢ ماه از میادین دور خواهد بود و سپس به ترکیب آبى‌ها ملحق مى شود و از طرفى آقاخان با توجه به عمل جراحى پاى خود نیم فصل از لیست استقلال دور خواهد بود و سپس به ترکیب آبى پوشان ملحق مى شود.

مباشرى در نقش توفیقى در استقلال

هادى مباشرى که این روز‌ها در باشگاه استقلال رفت و آمد در نقش توفیقى کارهاى نقل و انتقالاتى را انجام مى دهد.

مباشرى از دوستان فتحى است و با توجه به استعفاى توفیقى او جانشین او در استقلال مى شود.

امضا و تایید روى تمامى قرارداد هاى استقلال

تمامى قرادادهایى که در زمان مدیریت افتخارى منعقد شده بود امروز ظهر با امضاى همان مدیر در دفتر باشگاه استقلال ثبت شد.

قرار است مابقى قرارداد هاى دیگر نیز به امضا برسد.

ثبت قرارداد استقلالى‌ها در هیئت فوتبال

با توجه به امضاى قرادادهاى کادر فنى، پزشکى و بازیکنان تیم فوتبال استقلال توسط افتخارى و مدیران در نهایت قرار است آبى پوشان تا روز چهارشنبه هفته جارى با حضور در هیئت فوتبال قراردادهاى خود را ثبت کنند.

پرواز تیام و جپاروف به تهران

با توجه به صحبت هاى صورت گرفته قرار است تیام، جپاروف و مدیر برنامه آلمانى هر ٢ بازیکن فردا در تهران حضور پیدا کنند.

عقب نشينى ترابوزان از جذب حسينى

با توجه به مذاكرات اوليه ترابوزان و مجید حسینی در نهايت باشگاه استقلال براى شكايت از اين مساله دست به كار شد و در نهايت تركيه اى ها فعلا از جذب اين بازيكن دست كشيده اند.

با اين وجود قرار است مجيد حسينى راهى تهران شود تا مشکلات و موانع را برای عقد قرارداد مرتفع کند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار