تامین سوخت طرح‌های عمرانی شهرداری زاهدان بی وقفه انجام می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: تامین سوخت طرح‌های عمرانی شهرداری زاهدان با توجه به تایید و معرفی سازمان‌های متولی بدون وقفه انجام می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، کورش بالادست مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان اظهار داشت: اجرای طرح‌های عمرانی و خدمات شهری توسط شهرداری زاهدان با هدف رفاه شهروندان و آبادانی شهر انجام می‌شود.

وی افزود: از نگاه توسعه محور و رشد صنایع و زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان استقبال می‌کنیم و در تلاش هستیم با تامین سوخت طرح‌های عمرانی شهرداری زاهدان در مسیر توسعه منطقه گام برداریم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان تصریح کرد: با توجه به کمبود منابع طبیعی و سوخت، نیاز به فرهنگ سازی برای صرفه جویی و مدیریت مصرف سوخت وجود دارد.

بالادست ادامه داد: ایجاد هماهنگی میان سازمان‌ها در زمینه انجام طرح‌های شهری به صرفه جویی و تامین سوخت مصرف کننده واقعی کمک می‌کند.

وی وضعیت ذخیره سازی سوخت در انبار‌های نفت منطقه زاهدان را مطلوب دانست و گفت: با توجه به افزایش مصرف بنزین و نفتگاز در ماه‌های اخیر، ارسال سوخت به مجاری عرضه در برخی از موارد بیش از سهمیه بوده تا وقفه‌ای در عملیات جایگاه رخ ندهد.

انتهای پیام/گ

تامین سوخت طرح های عمرانی شهرداری  زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار