سردار رضایی مطرح کرد؛

لزوم اجرایی کردن مهارت‎‌های آموزشی در مرز‌ها

فرمانده مرزبانی ناجا آموزش را مهمترین اولویت مرزبانی برای مقابله با دشمنان انقلاب در مرز‌ها دانست.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در دومین جلسه شور ستادی فرماندهی مرزبانی ناجا با تبریک ایام دهه کرامت، اظهار کرد: امیدوارم همکاران و همسنگرانم در مرزبانی، از فیوضات ایام عزیز و بزرگ دهه کرامت بهره‌مند شوند و در زندگی شاد و سرافراز باشند.

وی در ادامه به تبیین برنامه‌های آموزشی در مرز‌ها پرداخت و افزود: آموزش؛ اولویت جدی ما در مرزبانی است، لذا این مسیر شروع شده و برای رسیدن به تکامل در این مقوله مهم، آموزش باید در تمامی رده‌ها و یگان‌های مرزی و رزمی در اولویت باشد.

فرمانده مرزبانی ناجا بر لزوم اجرایی کردن مهارت‎‌های آموزشی در مرز‌ها تأکید کرد و بیان داشت: تربیت، اخلاق، رفتار ادبی سازمانی و مهارتی، از مهمترین برنامه‌های آموزشی است که باید با سرعت، دقت، روحیه جهادی و انقلابی مشکلات آموزش مرتفع و پویا شود.

سردار رضایی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های همتاپروری، خاطرنشان کرد: اولویت مهم آموزش، همتاپروری است که باید به صورت عملی در یگان‌های مرزی اجرا شود.

این مقام عالی مرزبانی کشور در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: پاسگاه‌ها و یگان‌های مرزی، سنگر دفاعی نظام هستند که مهمترین رویکرد مرزبانی در مرزها، رویکرد دفاعی - نظامی برای دفاع از سرحدات ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: مرزبانان باید با روحیه جهادی و انقلابی در مرز‌ها پیش روی کنند و خود حفاظتی را در دستور کار قرار دهند تا از آسیب‌پذیری‌های احتمالی صیانت شوند.

فرمانده مرزبانی ناجا در خاتمه تأکید کرد: فضاسازی تبلیغات مرزبانی در تمامی استان‌ها و رده‌ها، باید با رویکرد دفاعی-نظامی باشد و تمرین‌ها و رزمایش‌ها نیز بر همین اساس اجرایی و عملی شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار