رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان مطرح کرد:

برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در ۲۰۰ مسجد تویسرکان

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان از برگزاری محافل جشن میلاد امام رضا (ع) در ۲۰۰ مسجد، حسینیه و هیئت مذهبی این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام علی کاروند رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت: دهه کرامت دهه طلوع ستاره‌های هدایت و دهه درخشش چشمه‌های کرامت است.

وی با بیان اینکه ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) مامن دل‌های شیدا و پناهگاه دردمندان است، اظهار داشت: در ایام ولادت باسعادت ایشان سخنرانان در ۲۰۰ مسجد، حسینیه و هیئت مذهبی به بیان نقش ممتاز آن حضرت در گسترش معارف الهی و دینی و حراست از جایگاه امامت می‌پردازند.

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان مولودی خوانی، اجرای تواشیح، اجرای دکلمه، اجرای سرود و اهداء جوایز به اسامی رضا، ابوالحسن و محمدرضا را از دیگر برنامه‌های این محافل مذهبی در شهر‌های تویسرکان، فرسفج و سرکان و مراکز دهستان‌های ۷ گانه بخش‌های مرکزی و قلقلرود و بیش از ۴۰ روستای پرجمعیت تابعه این شهرستان برشمرد.

وی گفت: این محافل با حمایت و هدایت تبلیغات اسلامی، کانون مداحان و شاعران آیینی، روحانیون و مبلغان، مسئولان هیئات مذهبی و کانون‌های فرهنگی تبلیغی مساجد، دهیاران، شورای اسلامی روستا‌ها و پایگاه‌های بسیج شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام کاروند عنوان کرد: به مناسبت ایام میلاد امام رضا (ع) ایستگاه‌های صلواتی از سوی محبین اهل بیت (ع) و هیئات مذهبی تویسرکان در محافل جشن، معابر، مساجد و هیئات مذهبی برپا و از مردم با شیرینی و شربت پذیرایی می‌شود.

 

منبع:مهر

انتهای پیام/ی

 

جشن دهه کرامت در تویسرکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.