سردار مهماندار خبر داد

برخورد پلیس با پلاک‌های مخدوش موتورسواران در پایتخت/ جریمه و حبس در انتظار متخلفان

رئیس پلیس راهور پایتخت از آغاز طرح برخورد با پلاک‌های مخدوش موتورسواران در پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار مهماندار رئیس پلیش راهور پایتخت اظهار کرد: به هیچ عنوان قابل قبول و پذیرش نیست که مالکان موتورسیکلت‌ها پلاک موتورسیکلت را بپوشانند.

وی افزود: متاسفانه مشاهده می‌شود تعدادی از موتورسیکلت سواران به وسیله­ قفل و زنجیر و یا حتی پارچه و طلق پلاک موتور شان را می‌پوشانند.

سردار مهماندار ادامه داد: پلاک اساساً همان چیزی است که راهنمایی و رانندگی تحویل مالکان موتورسیکلت و خودرو می‌دهد و کسی حق ندارد چیزی اضافه بر روی پلاک بچسباند.

وی گفت: بر اساس قانون جرم پوشاندن و مخدوش کردن پلاک‌ها ۶ ماه تا یک سال حبس است که از امروز در صورت مشاهده این تخلفات، رانندگان به دادسرا مربوطه معرفی خواهند شد.

رئیس پلیش راهور پایتخت گفت: علاوه بر معرفی افراد به دادسرا بر اساس قانون رانندگان ۶۰ هزار تومان نیز جریمه می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
جنس نامرغوب توی ساخت پلاک ماشینها استفاده کردند,و حالا همه اش زنگ زده,اونوقت به جای فراخوان و تعویض رایگان پلاک,تازه پیام میدن که به علت مخدوش بودن پلاک۶۰هزار تومان جریمه شدین,همه اش فقط مردم باید جریمه شن,به جای اینکه مردم طلبکار باشن,حالا بدهکار هم شدند,اخه این چه رفتاریه,یکی هم که پاسخگو نیست!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
هر وقت دیدین تو تهران موتور پلاک مخدوش نیست مطمئن باشین خوابین و دارین خواب میبینین و برین دست و صورتتونو بشورین که از خواب بیدار شین
آخرین اخبار