معاون وزیر تعاون:

افزایش ارزش افزوده اقتصادی با تشکیل تعاونی‌های تولیدی و صادراتی

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تشکیل تعاونی‌های تولیدی و صادراتی در شهرستان‌ها امری مهم است و می‌توان ارزش افزوده اقتصادی در این بخش را به چند برابر افزایش داد

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان سید حمید کلانتری معاون وزیر تعاون ، ظهر سه‌شنبه در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت‌های بسیار مهمی در عرصه اشتغال دارد که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

وی با تقدیر از تلاش‌های جهادی استاندار بوشهر در پرداخت تسهیلات اشتغال اظهار داشت: استاندار بوشهر و اعضای کارگروه اشتغال استان عملکرد خوبی داشته‌اند و با جدیت در راستای رفع مشکلات گام برمی‌دارند.

مردم انتظار دارند مشکلاتشان در زمینه اشتغال رفع شود

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: مردم انتظار دارند مشکلاتشان در زمینه اشتغال رفع شود و مسئولان موظف هستند به دغدغه‌های مردم توجه جدی کنند و موانع را از پیش پای مردم بردارند.

وی یادآور شد: در استان بوشهر، با برنامه‌ریزی خوبی که صورت گرفته شاهد پیشرفت چشمگیری هستیم که امیدواریم تا پایان مرداد ماه این وضعیت بهبود یابد و شغل‌های پایداری نیز ایجاد شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار تقویت تعاونی‌های تولیدی شد و خاطر نشان کرد: تشکیل تعاونی‌های تولیدی و صادراتی در شهرستان‌ها امری مهم است و می‌توان ارزش افزوده اقتصادی در این بخش را به چند برابر افزایش داد.

سعید زرین‌فر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر نیز گزارشی از وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در استان بوشهر ارائه کرد.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: اشتغال ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.