استاندارکردستان:

یافته های تحقیقاتی کشاورزی در اختیار کشاورزان قرار داده شود

استاندار کردستان گفت: یافته‌های تحقیقاتی بخش کشاورزی باید در اختیار کشاورزان قرار داده شود و در اراضی آن‌ها به اجرا درآید.

یافته های تحقیقاتی کشاورزی در اختیار کشاورزان قرار داده شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهمن مرادنیا شامگاه یکشنبه در جلسه شورای کشاورزی کردستان که در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، با اشاره به اینکه استان ما دارای پتانسیل فراوانی در حوزه تولید محصولات کشاورزی است، گفت: بی شک وجود این شورا نقش موثری در تقویت و بهبود وضعیت کشاورزی استان خواهد داشت.

وی عنوان کرد: بخشی از وقت جلسات این شورا باید به تولیدکنندگان بخش کشاورزی و مشکلات پیش روی آن‌ها در راستای توسعه تولیدات و ارائه ایده‌هایی برای رفع نواقص موجود، اختصاص پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه یافته‌های تحقیقاتی بخش کشاورزی باید برای اجرا در اختیار کشاورزان قرار داده شود، اظهارداشت: در نشست این شورا باید تولیدکنندگان موفق هم به بیان رمز موفقیت خود بپردازند تا الگویی برای دیگر فعالان این بخش شود.

استاندار کردستان ادامه داد: در این گونه جلسات ما منتظر شنیدن تقدیر و تشکر اعضا نیستیم بلکه آنچه مهم است بیان نقاط ضعف و مشکلات است لذا باید تعارف را در این خصوص کنار بگذاریم.

مرادنیا ارائه صرفا گزارش عملکرد در جلسات را هم نامناسب خواند و گفت: بیش از دو جلسه نباید به این مبحث اختصاص داده شود و برای اینکه خروجی مطلوب رضایت بخشی داشته باشیم می‌طلبد ارائه راهکار در راستای رفع مشکلات را دنبال کنیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.