رفع مشکلات بیمارستان کوثر سمنان با پیگیری های باشگاه خبرنگاران جوان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان درباره مطالب منتشر شده درفضای مجازی از مشکلات بیمارستان کوثر توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، چندی پیش مطالبی با عنوان مشکلات بیمارستان کوثر که یکی از مراکز بهداشتی درمانی استان سمنان است شامل تعویض و ریخته شدن لباس بیماران بر روی زمین ، نبود دستگاه های سرمایشی ، آبیاری بی موقع فضای سبز بیمارستان  با وجود کم آبی ها در فضای مجازی منتشر شد.

بیمارستان کوثر سمنان  به علت گرمای شدید و قطعی برق و کاهش فشار آب این روزها با مشکلاتی رو به رو بوده  و همراهان بیماران  هنگامی که بیمار خود را به بیمارستان کوثر می آوردند ، به علت گرمایی که در بیمارستان حاکم بود همواره صبر و تحمل خود را تا زمان برطرف شدن مشکل بیمارشان  از دست می دادند  و با صحبت ها و شکایاتی که با دانشکاه علوم پزشکی استان سمنان مطرح کردند ، شکایات آن ها از طریق باشگاه خبرنگاران جوان سمنان  پیگیری شد.

گرمای هوا علت کم حوصلگی بیماران بیمارستان کوثر سمنان

یکی از همراهان بیماران بستری در بیمارستان کوثر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: مشکل گرما و نبود وسایل سرمایشی کافی بسیار برایمان آزار دهنده بود و ما که همراه بیمار بودیم تحمل این گرمای طاقت فرسا برایمان مشکل ساز بود.

این همراه بیمار اضافه کرد: مشکل را با رئیس و حراست بیمارستان مطرح نموده و جواب قانع کننده ای را دریافت نکرده است.

گرمای هوا علت کم حوصلگی بیماران بیمارستان کوثر سمنان

نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، با بیان اینکه موضوع گرمایش بیمارستان کوثر پیگیری و مشکل به طور کامل رفع شده است، گفت: تصاویری که در فضای مجازی مربوط به بیمارستان کوثر منتشر شده است صحت ندارد و کولرهایی که در وسط راهرو وجود دارند در جهت خنک کردن سالن های بین راهرو ها تهیه شده است .

وی با بیان اینکه مشکلات عدیده ای در بیمارستان کوثر سمنان وجود دارد و این موضوعات قابل انکار نیست، افزود: بنده هر روز به این بیمارستان سرکشی می کنم و مشکلات را بررسی می کنم و مواردی که در فضای مجازی منتشر شد، با پیگیری های استاندار و دانشگاه علوم پزشکی حل و ظرف 23 روز جهت تهیه چیلرهای خنک کننده در بیمارستان اقدام شد و حالا هم وضعیت و جوی آرام در بیمارستان برقرار است و بیماران در حال دریافت خدمات بهداشتی و درمانی خود هستند.

گرمای هوا علت کم حوصلگی بیماران بیمارستان کوثر سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به  انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر آبیاری هر روزه فضای سبز بیمارستان کوثر سمنان عنوان داشت: برای آبیاری فضای سبز بیمارستان کوثر برنامه مشخصی وجود دارد و اینطور نیست که هر زمان دلشان خواست جهت آبیاری اقدام کنند.

دانایی رسانه ها را در انتشار اخبار در جامعه مهم عنوان و تصریح کرد: رسانه ها نقش بسیار مهم و بسزایی در انتشار اخبار دارند اما سوال این جاست که چرا باید روزی که چیلرهای بیمارستان کوثر نصب و راه اندازی شد سایت ها و رسانه ها جهت نشر خبر این موضوع اقدام نکردند .

وی از باشگاه خبرنگاران جوان سمنان که جهت پیگیری این موضوع وارد عمل شدند تشکر و از رسانه ها خواست تا وظیفه سنگینی را که بر دوش آن هاست به درستی و بی طرف انجام دهند.

رفع مشکل گرمایش بیمارستان کوثر سمنان

 گزارش از کمیل گل هاشم

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
امیدوارم این مشکلات رفع شه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۲۵ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
کسی سالم بره بیمارستان مریض بیرون میاد