ستاری در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ مطرح کرد؛

استارت‌آپ‌ها؛ ارزشمندترین سرمایه برای زیست بوم کار آفرینی/ درآمد‌های میلیاردی دانش بنیان‌ها اقتصاد کشور را متحول کرده است

ستاری گفت: فعالیت جوانان در استارت آپ ها علاوه بر کارآفرینی، اقتصاد کشور را متحول کرده است.
 
استارتاپ‌ها؛ ارزشمندترین سرمایه برای زیست بوم کار آفرینی/ درآمدهای میلیاردی استارت‌آپ‌ها اقتصاد کشور را متحول کرده استبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در بازدید از استارت آپ‌های حاضر در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با اشاره به اینکه فضای این نمایشگاه با جوانانی که متکی به استخدام دولتی نیستند، نشاط ویژه پیدا کرده است گفت: این جوانان نه تنها کارآفرین هستند و ایجاد اشتغال می‌کنند بلکه به تولید ارزش افزوده و سرمایه اقتصادی کشور هم توجه ویژه‌ای دارند.

ستاری با بیان اینکه جوانان فعال در استارتاپ‌ها ارزشمندترین سرمایه برای زیست بوم کار آفرینی و نوآوری هستند اظهار کرد: جوانان نخبه کارآفرینی ایران را شکل می‌دهند و با نوآوری و خلاقیتی خود تحولی شگرف در اقتصاد کشور و عرصه کارآفرینی بوجود آورده‌اند.

وی با اشاره به عملکرد موفق شرکت‌های استارتاپی و دانش‌بنیان اظهار کرد: تعدادی از این شرکت‌ها موفق شدند به درآمد‌های بالا دست پیدا کنند و خود را میان استارتاپ‌های میلیاردی جای دهند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به اینکه نسل جدید کارآفرین و جوانان نخبه آینده ایران را می‌سازند، گفت: آن‌ها با درآمد‌های چند هزار میلیاردی خود تحول جدی در اقتصاد دانش بنیان و نوآوری بوجود آورده‌اند.

ستاری درباره شرکت‌های که توانسته اند رکورد‌های فروش را جابه‌جا کنند بیان کرد: این شرکت‌ها میزان ۴ تا  ۵ هزار میلیارد تومان فروش را جابه‌جا کرده‌اند و آن‌ها هستند که نسل آینده کارآفرینی کشور را شکل می‌دهند.

وی با اشاره به برنامه معاونت علمی گفت: در سال جاری برنامه جدی برای حمایت از کسب و کار‌های خلاق داریم و درهمین راستا شرکت‌های خلاق هم تسهیلات را دریافت خواهند کرد.

فعالیت بیش از 40 شتاب دهنده در حوزه کسب و کار خلاق

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به حمایت از شتاب دهنده‌ها اظهار کرد: درحال حاضر بیش از ۴۰ شتابدهنده در حوزه کسب و کار‌های خلاق فعال هستند و با برنامه‌های حمایتی جدید تعداد آن‌ها بیشتر خواهد شد.

ستاری درباره برنامه دانشگاه‌ها برای ورود به برنامه شتابدهی گفت: محیط دانشگاه‌های کشور برای حمایت و  توسعه کسب و کار‌های خلاق آماده شده است و آن‌ها توانسته‌اند از جوانان بسیاری حمایت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار