بازگشایی ۶ دفتر خدمات الکترونیک قضایی در گیلان

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری گیلان از بازگشایی ۶ دفتر خدمات الکترونیک قضایی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مجید الهیان، معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری گیلان در مراسم آغاز به کار دهمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی گیلان در املش گفت: ۶ دفتر خدمات الکترونیک قضایی از ابتدای سالجاری تاکنون در گیلان بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه به زودی در سایر حوزه‌های قضایی نیز شاهد آغاز به کار دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی خواهیم بود، افزود: مردم می‌توانند با مراجعه به این دفاتر که از فضای مطلوب و شایسته خدمات رسانی به آنها برخوردارند دادخواست‌های قضایی خود را تقدیم کنند.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری گیلان راه‌اندازی این دفاتر را در راستای سیاست تکریم مراجعین به دادگستری و تسهیل امور قضایی توصیف کرد و افزود: با راه اندازی این دفاتر ثبت دادخواست‌ها و ارجاع آن به شعب رسیدگی کننده پرونده قضایی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

الهیان همچنین با اشاره به اینکه ثبت نام در سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی نیز در این دفاتر انجام می‌شود، اظهار داشت: مردم با ثبت نام در این سامانه از مزایای اطلاع رسانی بهنگام روند رسیدگی و دریافت اوراق قضایی پرونده خود به صورت الکترونیکی بهره مند می‌شوند.

دهمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی گیلان با سرمایه بخش خصوصی در خیابان شهدای املش آغاز به کار کرده است.

 

انتهای پیام/ع

آغاز به کار دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.