عسگری: هیچ تیمی را در بازی‌های آسیایی دست کم نمی‌گیریم

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: هیچ تیمی را در بازی‌های آسیایی دست کم نمی‌گیریم و برای هر مبارزه برنامه داریم.

عسگری: هیچ تیمی را در بازی‌های آسیایی دست کم نمی‌گیریمفریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو مردان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: در هفته‌های آخر و نزدیک به بازی‌های آسیایی هستیم و ملی پوشان در دو تیم مجزا برای رقابت‌های جاکارتا و گرند پری مسکو آماده می‌شوند و تمرینات پر فشاری را پشت سر می‌گذارند.

او ادامه داد: فیلم بازی‌های تیم‌های حاضر در بازی‌های جاکارتا را مورد ارزیابی و آنالیز قرار دادیم و با توجه به اینکه لیست نفرات حاضر در گرندپری مسکو مشخص شده است ترکیب تیم‌های حاضر در بازی‌های آسیایی اندونزی نیز تعیین شد و بر همین اساس آنالیز‌ها را انجام دادیم و در این دوره از باری‌های هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و برای هر مبارزه برنامه داریم.

سرمربی تیم ملی تکواندو افزود: تیم کره جنوبی که حریف سنتی ما در آسیا است در یک دو سال گذشته توانسته مقام‌های خوبی را کسب کند و بسیار آماده است و ما هم تلاش می‌کنیم که در این دوره از بازی‌ها مقام خوبی را کسب کنیم.

او تصریح کرد: بازی‌های آسیایی برای تمام کشور‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و کشور‌های قزاقستان، تایلند و ازبکستان نیز از تیم‌هایی هستند که در این دوره از بازی‌ها می‌توانند از مدعیان کسب مدال باشند، اما ملی پوشان ما هم انگیزه بالایی دارند و سعی می‌کنند که بهترین مبارزه را انجام بدهند و روی سکو‌های قهرمانی قرار گیرند.

عسگری گفت: در حال حاضر برای دو رقابت آسیایی و گرند پری آماده می‌شویم و یک تیم ما دوشنبه هفته آینده برای حضور در دومین مرحله گرندپری سال ۲۰۱۸ راهی مسکو می‌شود و تکواندوکاران در روز‌های ۱۹ تا ۲۱ با حریفان خود به مبارزه می‌پردازند.

او تصریح کرد: در همین زمان تیم دوم ما زیر نظر کادر فنی آماده بازی‌های آسیایی می‌شود و روز ۲۲ مرداد ماه زمانی که از گرندپری مسکو برگردیم همان شب من همراه با تیم دوم به اندونزی سفر می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو درباره وضعیت آمادگی جسمانی ملی پوشان ادامه داد: روز شنبه ۶ مرداد ماه تست آمادگی برگزار شد و خوشبختانه شرایط هوگوپوشان خوب است و سطح فنی بالایی دارند.

عسگری درباره مصدومیت ملی پوشان گفت: رشته‌های رزمی پر از برخورد است و به همین دلیل آسیب دیدگی در آن‌ها وجود دارد و خیلی از ملی پوشان ما مصدومیتی از گذشته دارند که همچنان همراه آن‌ها است، اما با این وجود شرایط جسمانی ملی پوشان برای مسابقات خوب است و مشکل چندانی وجود ندارد.


بیشتر بخوانید:

پولادگر: قانون بازنشستگی شامل من نمی‌شود/شرایط بازی های آسیایی جاکارتا بسیار سخت است

سروی: داوران تکواندو ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور ندارند

علیزاده: انتخاب یک بانو برای پرچمداری نشان از نگاه مثبت مسئولان دارد


انتهای پیام/

اظهارات عسگری درباره تیم ملی تکواندو مردان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.