دادرس: پرونده بازی سوپرجام به کمیته استیناف نیامده است

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: پرونده اعتراض باشگاه استقلال به حکم بازی سوپرجام هنوز به دستمان نرسیده است تا آن را بررسی کنیم.

مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال  در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت پرونده سوپرجام اظهار کرد: پرونده اعتراض باشگاه استقلال به حکم بازی سوپرجام هنوز به دستمان نرسیده است تا آن را بررسی کنیم . پرونده افشین پیروانی هم روز گذشته بررسی نکردیم و 7، 8 پرونده دیگر را پیگیری کردیم.

او درباره اینکه سازمان لیگ جام قهرمانی سوپرجام را بعد از حکم کمیته استیناف به تیم پرسپولیس اهدا می کند، گفت: شاید باشگاه استقلال نامه اعتراض به حکم بازی سوپرجام را به سازمان لیگ داده باشد اما پرونده اش هنوز در اختیار کمیته استیناف قرار نگرفته است تا آن را بررسی کنیم.

صالحی از زمان صدور رای پرونده پیروانی اطلاع دارد 

دادرس درباره وضعیت پرونده افشین پیروانی تصریح کرد: ما هنوز به نتیجه نهایی درباره پرونده پیروانی نرسیدیم و یک تحقیق کوچک مانده است تا حکم نهایی را صادر کنیم. به هر حال نمی خواهیم حقی از کسی ضایع شود. صالحی در جریان پرونده پیروانی است و او از زمان دقیق صدور رای اطلاع دارد.

کوچکترین لغزشی در صدور رای نباید داشته باشیم 

او درباره اظهارات صالحی مبنی بر زمان بردن صدور رای پرونده پیروانی گفت: ما قصد نداریم آبروی کسی را ببریم و خدای نکرده در حق کسی ظلم شود. ما در ابتدا مدارک و تحقیقات خود را تکمیل می کنیم و بعد طبق عدالت رای صادر میشود. آخرین مرحله بررسی پرونده در کمیته استیناف صورت می گیرد و قصد داریم که کوچکترین لغزشی در صدور رای نداشته باشیم.

عضو کمیته استیناف درباره پرونده باشگاه خونه به خونه بابل تصریح کرد: این پرونده در حال بررسی است و ادعاهای زیادی مطرح شده است که باید به نوبت اظهارات افراد مختلف را مورد ارزیابی قرار بدهیم.  


بیشتر بخوانید: صالحی: صدور حکم پیروانی زمانبَر است / به تجدید نظر خواهی استقلال و خونه به خونه رسیدگی می‌کنیم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار