وعده رییس جمهوری در گورک محقق شد

‌رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تحقق وعده رییس جمهور با افتتاح ۲۰۰ واحد بازسازی شده در گورک و ۵۰۰ واحد در کوهبنان انجام شد.

وعده رییس جمهوری در گورک محقق شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ "علیرضا تابش زاده" امروز ۱۱ مردادماه در مراسم افتتاح واحد‌های مسکونی بازسازی شده روستای گورک بخش کوهساران راور اظهار کرد: وعده رییس جمهور با افتتاح ۲۰۰ واحد بازسازی شده در منطقه گورک در شهرستان راور در استان کرمان محقق شد.

وی افزود: رئیس جمهور در بازدید بهمن ماه سال گذشته از منطقه زلزله زده گورک، احداث واحد‌های مسکونی جدید در اسرع وقت را مورد تاکید قرار دادند که امروز با افتتاح ۲۰۰ واحد بازسازی شده در گورک، شاهد اجرای قول رییس جمهور هستیم، ضمن آنکه امروز ۵۰۰ واحد بازسازی شده نیز در شهرستان کوهبنان افتتاح خواهد شد.

تابش زاده در ادامه بازسازی واحد‌های فرسوده را یکی از برنامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: بیش از ۹۵ میلیارد تومان از اعتبارات اختصاص یافته برای بازسازی واحد‌های مسکونی هزینه شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در حوادث همیشه تاکید بر سرعت عمل در خدمت رسانی به خسارت دیدگان داشته‌اند و دولت نیز بر این اصل تاکید دارد.

انتهای پیام/ز

تحقق وعده رییس جمهور با افتتاح ۲۰۰ واحدبازسازی شده در گورک و ۵۰۰ واحد در کوهبنان

برچسب ها: زلزله ، رئیس جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار