برگزاری رزمایش آمادگی،اقتدار و آرامش در قم

رزمایش آمادگی، اقتدار و آرامش در قم با هدف حذف بسترهای وقوع جرم و تحقق امنیت پایدار برگزار شد.

برگزاری رزمایش آمادگی،اقتدار و آرامش در قمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مجتبایی،فرمانده انتظامی استان قم پیش از ظهر امروز در حاشیه رزمایش آمادگی، اقتدار و آرامش که با حضور استاندار قم در مقر فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد،گفت: در این رزمایش که با هدف تحقق گفتمان عملیاتی برای ایجاد امنیت پایدار برگزار شد یگان امداد، یگان ویژه و یگان فوریت‌های پلیسی 110 ایفای نقش کردند.

وی با اشاره به اینکه تحقق امنیت پایدار فقط به حذف جرم از جامعه وابسته نیست، تاکید کرد: از جمله مسائلی که منجر به تحقق امنیت پایدار می شود حذف بسترهای جرم از جامعه است و در این رزمایش به دنبال این هستیم که از مسیر آمادگی در درون سازمان پلیس به ایجاد اطمینان و آرامش در سطح جامعه دست یابیم.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه این رزمایش از یک سو آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان آورده و از سوی دیگر موجب رعب و وحشت مجرمین پرخطر می شود، یادآور شد: در رزمایش «آمادگی، اقتدار، آرامش» با حضور 400 نفر از نیروهای پلیس امنیت پایدار در استان تثبیت خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهدا 10 دستگاه خودرو از سوی استانداری به واحدهای عملیاتی پلیس اشاره کرد و یادآور شد: این اقدام در راستای تقویت توان عملیاتی فرماندهی انتظامی استان قم در بخش های مختلف محقق شده است.

انتهای پیام/ش

امنیت پایدار در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.